<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15707815\x26blogName\x3dzagrep+radyosu\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bilalinkahvesi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bilalinkahvesi.blogspot.com/\x26vt\x3d7397791410799957178', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Pazartesi, Ekim 31, 2005

EKSTRE

Sobelemiş bizi pink we nilüfer. Hem de 20 madde. Buyrun ayrıntılar;

1- En önemli ayrıntı önceki hayatımdan kalan görüntüler. Elleri dıştan içe doğru hareketli, yaylanarak yürüyen ben
2- Kitap okumaktan hiç haz almam. Görsel-işitsel, deneysel, olsun. Okunsal olmasın
3- Eğlenmeyi we güldürmeyi sewmeme rağmen, yüz ifademden bunun anlaşılmadığını söylerler
4- Araba kullanmayı değil, "Alman arabası" kullanmayı sewiyorum
5- Sewmeyi sewiyorum. Zaten en iyi yaptığım şey. Öğrencileri bile sewiyorum
6- Kulak zarımı patlatacak düzeyde bir sesle müzik dinlerim, kızana hayret ederim(Pınar lafım sana değil, zira hamilesin mazeretin war :P)
7- Elastik olan herşeye hayranlığım(fetiş boyutunda değil) war. Dans eden wücut, değişebilen düşünce yapısı, hatta sonradan çıkan plastik coplar(gerçi hep daha fazla acıttı ama...)
8- Uykumdan çalar, düşünmeye satarım (Yani bi saat o yüzden dönüyorum Pınarım)
9- Her yıl Ekim gibi başlayan burun akıntım Mayısa kadar yalnız bırakmaz. Derste elimi cebime attığımda öğrenciler "belki kağıt mendili kalmamıştır" diye kendilerininkini çıkarırlar(sağolsunlar).
10- Dewamlı içerim. Sigara, kola, çay... Allah ne werdiyse yani. Allah'tan içki yok(olsa onu da içerim)
11- Çok sıkıntılı dönemimde, aya çıkar ordan dünyaya bakarım. Sıkıntımı görmeye çalışırım. Göremeyince, sıkıntımın o kadarda büyük olmadığı kanaatine warırım.
12- Zeka oyunlarını sewiyorum. Her ne kadar cewizlerin sayısını bulamasam da :P
13- NBA TV, NTV, CNBC-E, TRT-2 derim, başka da bişey demem
14- Etoburum
15- Konuşmanın ortasında, aklımdan geçen şeyin kelime karşılığını bulamadığım sık olur, kafamı kaşıyarak bulurum(kitap oku tawsiyesini wermeyin bknz: madde 2)
16- Zencilerin üstün ırk olduğunu düşünürüm
17- Gewezeyim. Her konuda bir fikrim olmak zorundaymış gibi hissederim
18- Hayrete düşmeyi sewiyorum. Hergün düşsem "kalkayım" demem
19- Maymun iştahlıyım, çabuk bıkarım
20- Bak yine bıktım

Yarın 20 tane daha yazsam acep kaç tanesi bugünkülerle tutar diye düşünürken topu Mercan'a, oradan sektirip Hamza'ya kadar atıyorum. Pası alırsa eğer dharma da oyunun ebelerindendir. Hadin hayırlısı...

Yorumlarınız:

Blogger psychedelicpink yazdı...

Hehe süper olmuş. Sigarayı bırakıp kitap da okusa süper bi baba olurdu di mi pınar? :)))

31 Ekim, 2005  
Blogger Nilüfer yazdı...

Bende sizi sobelemiştim ama olsun artık.Sonuçta 20 maddeyi sıralamışsınız.

01 Kasım, 2005  
Blogger pınar yazdı...

kesinlikle pink:)) şu 19. madde sigara için de geçerli olsa...

01 Kasım, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

pink,
Sigara içen süper baba olcam

nilüfer,
sobelediğin için teşekkürler, aynı gün yazmışız sanırım

pınar,
sen geç hele şöyle içeri bakiim

01 Kasım, 2005  
Blogger mer yazdı...

ya ben de başkaların da okuyordum da diyordum nasıl da yazmışlar. hiç aklıma gelmez..
nasıl gelecek şimdi.. düşünelim... :p

01 Kasım, 2005  
Anonymous Adsız yazdı...

...sana bu akşam bir kızı anlattım.Her yanıma cümleler bulaştıran bir kız.Basılmamış zımba tellerine ve kurbağa larvalarına benzeyen -notalar ülkesinde- büyüler yaptığını ve şeklini aldığı kabın da M.E.B olduğunu.Müzik öğretmenine aşık oldum.Alkolün çok keskin bir türevi gibi kokan hesaplamalara, takılıveren hallerime ne kadar tahammül edebilirim dostum bilmiyorum.En sonunda tanıştık diyebilecek kadar başbaşa kaldığımız ve değerini geçmişte herhangi bir yerde yaşadığım en güzel zamanlarımın bile ölçemedeği kadar sihirli o akşamı anlattım sana.Paylaşabilecek birilerini bu kadar çok beklediğimi farkettimde hiçde mi yok bu lanetlenmiş şehirde.Ama ben bu lanetli coğrafyada yaşıyorum Denizi mi..acizliğimi..varolduğumu hissettiren o bakışlarla içilen çayların hiç bitmemesini...Ve Şirin Baba "Ruhumun en kırmızı cesedinin üzerine örttüğünüz gazete sayfalarının üzerine basılmış bir çizgi kahraman olmamalı."Ve Hansel "Teklif aldığı şampuan reklamlarından kazanacağı parayla değişmemeli o masalda ki bekleyişin huzurunu."Ve ben sana aşığım içDENİZim.
eRkAn.

02 Kasım, 2005  
Anonymous Adsız yazdı...

pozyczek
kredyt na pit
pożyczka bez bik
pożyczki bez bik
kredyt chwilówka kłodzko
wyświetl adres www
kredyty pożyczki bez bik na oświadczenie

01 Aralık, 2012  

Herkes yorum yazsın...

<< Anasayfa