<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15707815\x26blogName\x3dzagrep+radyosu\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bilalinkahvesi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bilalinkahvesi.blogspot.com/\x26vt\x3d7397791410799957178', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Cumartesi, Ekim 22, 2005

ONCE UPON A TIME

Beş yıldır çalışıyor olmama rağmen, özgeçmiş istendi ne hikmetse. Yazdık. Fakat o da ne? Yarım sayfa sürüyor tüm özgeçmişim. Haliyle geçmişimin özüne dönüp irdelemem gerekti. Neydi eksik olan?
Yazamamışım beni ben yapanların çoğunu. Yazamamışım dişimi kıran çocuğu, anlatamamışım kırdığımız derslerde neler yaptığımızı. Ne Forrest Gump'ı ne babamın arabasını.
Yani unu sormuş, şekeri sormuş. Nasıl yoğurduğumu sormamış. Şekerpare mi yaptım kek mi yaptım, sormamış.
Hiç sorma o zaman, war zaten benim aynımdan milyon tane.

Yorumlarınız:

Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

Anonymous,
Ne oldu? sarkıntılık edebileceğin bi anahtar kelime bulamadın heralde bu sefer?
Duygu,
Walla zenci kısmını anlarım da, şu bana "akrep" lafını ilk söyleyeni yakalarsam fena yapıcam :P

23 Ekim, 2005  
Blogger Nilüfer yazdı...

İyi akşamlar.Kdz Ereğliden bir blog bulduğuma sevindim
:-)).Metebilge.blogspot.com'da sayfan önerilmiş, bu sayfadan ulaştım bloğuna.Zaten 1 sayfadan fazla özgeçmiş istemiyorlar

23 Ekim, 2005  
Blogger :..: yazdı...

"akrep" konusunda şüpheli listesinde ilk sırayı xbox'ın çektiği söyleniyor.. ama tabi bu bir söylenti:-P

24 Ekim, 2005  

Herkes yorum yazsın...

<< Anasayfa