<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15707815\x26blogName\x3dzagrep+radyosu\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bilalinkahvesi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bilalinkahvesi.blogspot.com/\x26vt\x3d7397791410799957178', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Cuma, Eylül 16, 2005

INTERESTING, AMAZING ;)

Yine blog araştırmalarım sonucu ewli olanların tanışma maceralarını okudum, durumdan wafize çıkardım kendime(zaten bu konuda üstüme yoktur). Olay aynen şööle oldu;
Sene '97 we mewsim bahar. Tabii olarak hayatımda yenilik arıyorum. Çay bahçesinde simit satarak para kazanmaya çalışıken "O" geliyor. "Simit yemek istiyorum ama param yok" diyor. Ben de centilmenliğimi dewreye sokup eğer benimle çay içerse simit werebileceğimi söylüyorum. "Sapık" deyip gidiyor we ben arkadan "Sensin sapık" diyorum. Geri dönüyor we oturup simit-çay olayına giriyoruz. Kanıtsa Kanıt.
Yine birgün milk shake istediğini söylüyor we gidiyoruz McDonald's a. O milk shake ini alıyor, kenara çekiliyor. Eee bende de para yok. Görewli bana bir maske weriyor we akşama kadar oradaki bankta oturmamı söylüyor. Mecburen o günümü Mc amca için çalışarak harcıyorum. Kanıt-2.
Aradan yıllar geçiyor we gözümü açıyorum. Yıl '03 olmuş we benim üzerimde damatlık, discodayız. Karşımda gelinlikli biri. Duwağı açıyorum o da ne? "İnanılmaz bir rüya!!!". Önce duwağı, sonra gözlerimi kapatıyorum ki; Allahım bitmesin bu rüya...
Böyle bişeydi sanırım...

Yorumlarınız:

Blogger psychedelicpink yazdı...

Ooo Allah bozmasın zagrep kardeşim. Bu rüya hiç bitmesin ;)

16 Eylül, 2005  
Blogger :..: yazdı...

Allahım bitmesin bitmesin bu rüya
Sonunda evlilik olsun
Nolur uyandırma

İşte aynen böyle:-)))

İçten bir maşallah da benden;-) Ama bu sefer oklavayla olmasa bile eline ne geçerse onunla kovalar herhalde Pınar seni;-)

16 Eylül, 2005  
Blogger pınar yazdı...

alla alla böylemi olmuştu ya. ben yanlış hatırlıyormuşum demek ki...

17 Eylül, 2005  

Herkes yorum yazsın...

<< Anasayfa