<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15707815\x26blogName\x3dzagrep+radyosu\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bilalinkahvesi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bilalinkahvesi.blogspot.com/\x26vt\x3d7397791410799957178', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Cumartesi, Kasım 05, 2005

UNUTMAYI ÖĞREN

İşine yaramıyorsa ya da uzun süredir kullanmıyorsan, çıkar at kafandan;

d=m/v.fzk
sin90=1.mtm
pasarofça antlaşması-1718.trh
alüwyonlarla oluşmuş delta.cğr
dünyayı kurtaran adam.dat
avseq2.dat
hilalcebeci-ipe-ipe.mp3
ıslık yaz 3988 e gönder, cebin ıslık çalsın.shw
fenerbahçe:6-galatasaray:0.hzmt

Yorumlarınız:

Blogger Handan yazdı...

Ferhan Şensoy'un "Denememeler"inde şöyle bir yazı vardı:
Bir gün gelip de hatırlayamıyorsan neyin ne olduğunu, yıllar boyu yok bilmem kaç yılında FB kimi kaç sıfır yendi, yok ilk tanıştığımızda giydiğin kıyafet neydi gibi bilimum gereksiz bilgiyle ana belleğinin anasını bellediğin içindir, hiç yakınma boşuna.

(Aslında yazı böyle değildi tabi, benimki özet oldu :)

06 Kasım, 2005  
Blogger mer yazdı...

benim de unutmam gerekn milyonlarca mp3 var. nasıl olcak bu. bazen hatırladığımda böyle beynimin uzak köşelerinden geldiğini hissediyorum. geliyor geliyor ve bir harf kaçırmadan bilebiliyorum.

06 Kasım, 2005  
Blogger :..: yazdı...

anony :-)

duygu gibi ben de unutkanım, çıkarıp atma sorunum olmuyor. hatta hafıza teknikleri öğrensem iyi olacak diye düşüneceğim derecede kötü diyebilirim. geçen hafta görüşüp, çok sevdiğim arkadaşın adını unuttum yana yakıla onu düşünüyorum şimdi mesela, o kadar vahim:)

06 Kasım, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

hamza,
bişiileri unutmak lazım. en azından fb yi :)

handan,
ben özetten anladım onun haklı olduğunu

my,
walla sana format lazım o zaman :P

duygu,
hepsini değil yaw

anony,
sana da bi 512 ddr ram öneriyorum :)

06 Kasım, 2005  
Blogger Unknown yazdı...

Yahu bende ölle acayip şeyleri hatırlıyorum ki! Yani gereksiz bi alay bilgiden gereklilere yer bulamıyorum.

07 Kasım, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

jade,
yer açmak lazım

masal tadi,
hawuzu problem etme artık kendine :)

07 Kasım, 2005  

Herkes yorum yazsın...

<< Anasayfa