<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://draft.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15707815\x26blogName\x3dzagrep+radyosu\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bilalinkahvesi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bilalinkahvesi.blogspot.com/\x26vt\x3d7397791410799957178', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Pazartesi, Eylül 26, 2005

EŞSİZ YAYINCI

11 Eylül saldırılarının yıl dönümünde Atv'de yayınlanacağı, internet ve gazeteler aracılığıyla bildirilen Fahrenheit 9/11 adlı belgesel/film i izlemek üzere söylenen saatte (23.30) TV karşısındaki yerimi aldım. Yaklaşık 1 saatlik bir gecikme sonrası yayına bir film girdi ama o da ne? Resmen üçüncü sınıf bir Amerikan macera filmi. Tabii ne olduğunu anlayamadım, kendim we o satte kadar beklemiş olan tüm izleyiciler adına Atv kanalına aramayı görew bildim. Karşıdan cewap weren bayanın söylediğine göre "teknik bir aksaklık" olmuş.
Şimdi benim söylemek istediğim; kardeşim milleti enayi yerine koymak mıdır yayıncılık anlayışı? Bayana "altyazı" diye bişey olduğunu, en azından bu şekilde o saate kadar ekran başında bekleyen biz "enayileri" uyarabilecekleri fikrini söylediğimde, özrü kabahatinden büyük bir cewap geldi; "yetkililer gelince bildireceğim". Yani ben gecenin bir yarısı elimi kesmişim we acil serwise gitmişim, görewli mesai saatine kadar beklememi söylüyor.
Benim olanlardan anladığım şudur ki;"Bağımsız yayıncılık diye birşey yok, sindik, yayınlayamadık" bu da canımı acıtıyor.
Gittim CDsini aldım. Hemde korsan. Hadi buyrun bunu da engelleyin bakalım.
Aynı kanalda "Aliye" dizisini izleyen arkadaşlara sesleniyorum. Bu yayıncılık anlayışıyla belkide Nejat İŞLER oynatılmıyodur dizide. Bulmuşlardır bir dublör, kimbilir??;)

Yorumlarınız:

Blogger psychedelicpink yazdı...

Şimdi Nejat'a bişey söylenmiş galiba, ben burda birşeyler söyleme ihtiyacını hissettim.

Nejat'ın bir ropörtajında "eğer o dizide oynamasaydım izlemezdim" dediğini okumuştum. İdealinin sinema olduğundan fakat dizilerle iyi para yapıldığından bahsediyordu. Ben kendisi ne yapsa kanal gözetmeden izleyeceğim için bana fark etmez :D

Najat İşler'i Seviyoruz!

Yayıncılık anlayışına gelince de; iyi medya diye bişiy yok. İzlememek lazım da işte...

26 Eylül, 2005  

Herkes yorum yazsın...

<< Anasayfa