<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15707815\x26blogName\x3dzagrep+radyosu\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bilalinkahvesi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bilalinkahvesi.blogspot.com/\x26vt\x3d7397791410799957178', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Pazartesi, Kasım 14, 2005

8 KAREDE DEWR-İ SİNEMA

Sonuna kadar büyük bir sabır isteyen filmde, Nicole KIDMAN we çocuklarının final sahnesi “diğer” kawramımıza kramp girmesini sağlar...




Kapının deliğinden bakan Leon, yalwarırcasına we ağlamaklı gözlerle kapının açılmasını bekleyen Matilda’ yı görür...




Ölen kocasının halen yakınında bir yerlerde olduğunun farkına waran Demi Moore’ un gözünden damlalar, bütün halde süzülür...







Neo; “There is no spoon”. Ateş eder. Trinity we Neo hızla yükselmeye başlar...







Duwardaki postere atılan taş dönmesi gerekirken, dipsiz bir kuyuya düşmüşcesine ilerler, ki zaten öyle olmuştur…



Elwis –nam-ı diğer Kral- sakat olan kahramanımızdan öğrendiği dans ile yıllar sonra ünlü olacaktır...






Eğlencenin üst sınırı zorlanırken, tawanda beliren fıskiyelerden (biz köpük beklerken) kan akmaya başlar. Ortam tarif edilmez bir hal alır...




Kendi dağıttığı kartlarla (açarı olmasına rağmen) oyunu açmayan Matt DAMON’a, Edward NORTON’ un her anlama çekilebilecek bakışı...




Aslında hayatınızda yeri olan 8 filmden birer kare anlatmanız için sobeliicektim 1-2 taneninizi amma baktım ki fazlaca uğraşmak gerekiyor, haksızlık etmek istemedim. Zaten daha postu yazarken aldığım yorumdan da fikir üretmemeliyim kanaatine wardım :)
Aslında listeye bir tane de Mel Gibson eklemem gerekirdi, seçemedim hiçbirini. Neyseki Msn de her akşam görüyorum kendisini, özürlerimi bildiririm.

Yorumlarınız:

Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

Bismillahirrahmanirrahim. Daha 3 film yazmadan yorum geldi hayırdır inşallah.

14 Kasım, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

Duygu,
Panse'nin sınawları warmış, inşallah sınawları bitince istişare yapıcaz filmler konusunda :) belki sonra daha iyisi gelir

14 Kasım, 2005  
Blogger psychedelicpink yazdı...

Bence çok iyi olmuş. Hepsini izlemiştim, gerçekten hoş noktalara dikkat etmişsin.
Dur bundan bi tane de ben yazayııım
:D
Kendi kendimi sobeliyorum
Ebeyyiiimm ulan!
:)))

14 Kasım, 2005  
Blogger Handan yazdı...

Nereden de aklına geliyor bu fikirler. Ben de yapıcam, kıskandım :)

14 Kasım, 2005  
Blogger Nilüfer yazdı...

Bloglar arasında EN ler bölümü diye bir şey yaparsam şayet, EN iyi ilginç fikirlerde seni yazabilirim.Bak ama bunu da sen yapabilirsin EN ler köşesi
ne yapalım eski günlerden
( yıllıklardan kalma) bir fikir ama

14 Kasım, 2005  
Blogger mer yazdı...

buraya gelmeden yani bu filmleri görmeden önce (wallahi) resim arıyordum blog için. ama tek bi film hakkında bir şey soracaktım ben.

belki daha sonra pink sobeler... biz de yazarız daha geniş :p

14 Kasım, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

pink,
eywallah kardeş, ebesin :)

handan,
bakınız üst satır :)

nilüfer,
fikrin süper. Ama çalmıyım ben. Sen yaparsan sonuna kadar destek

my,
sana bi msn sobe yapayım :P ha bir de alt posttaki yorumunu okumadım sanma

dharma,
diğerlerini izlemedim demişsin ama, yoruma "diğerleri"nden başlamışsın :P
şaka bi yana da blade'i de, esaretin bedelini'de izlemeni şiddetle tawsiye ederim. Ha birde türkçeye "tutku" adıyla çewrilmiş bir "rounders" war ki tam kumarbaz işi...

15 Kasım, 2005  
Blogger ev perisi;) yazdı...

Ne enteresan bir site! eline sağlık sevgili Bilal! başarılar...

15 Kasım, 2005  
Blogger hl yazdı...

valla iyi yapmışsın senin gözünden de bir şey kaçmıyor film yaparsam seni yardımcı olarak alacam işe tek maaşla çocuk büyümez

15 Kasım, 2005  
Blogger hl yazdı...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

15 Kasım, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

duygu,
ewet poster için fazla mesai harcamıştı yasmin(saolsun)

hale,
film yaparsan beni oyuncu olarak al yaw, figüran da olsam keser beni :)

elif,
ya işte o sahne... al sana aşkın en yalın tanımı gibi bi sahneydi:)
sondaki film matt damon-edward norton (the rounders) "tutku diye çewirmişler. mutlak izlemeni tawsiye ederim.

15 Kasım, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

ewperisi,
1024x768 de bakıyorsundur, ondan enteresan gelmiştir. Yoksa deişik bi numara yok hani:)
Çok saol.

15 Kasım, 2005  

Herkes yorum yazsın...

<< Anasayfa