<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15707815\x26blogName\x3dzagrep+radyosu\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bilalinkahvesi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bilalinkahvesi.blogspot.com/\x26vt\x3d7397791410799957178', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Çarşamba, Kasım 09, 2005

ULEAD VIDEOSTUDIO 9.0

İlk klibimi çektim:)
Ewlere şenlik bişii oldu. :P <---- aha burda
Rapidle sorun yaşayanlar alttaki postun 9. yorumuna bakarlar ise bunu aşabilirler :)

Bi de şu başlıkta yazan programı yapandan Allah razı olsun.
Crackini benimle paylaşandan ise 2 kere razı olsun :)

Yorumlarınız:

Blogger psychedelicpink yazdı...

Önce albüm şimdi klip bilal yavaş ol. Müzik piyasasına yıldırım gibi düştün.

Ama yakışır, Helal...
Ayrıca son derece doğal bir video olmuş, bence mtv video müzik ödüllerinde kendi dalında rakipsiz olmuş :D

09 Kasım, 2005  
Anonymous Adsız yazdı...

ayy tşk ederim bilal ya saolasın şu altaki postun 9. yorumu için ..:D

bencede pink'in dediği gibi aştın sen bu müzik olayını birasdan bakcam nası olmuş kolay gelsin müzik yaşamının dewamını dileriz ..:D

09 Kasım, 2005  
Blogger mandalina yazdı...

izledim de
bi şey anlamadım.
bu klipte anlatılmak istenen nedir hocam?
:))
ya da bir mana aramalı mıyım?

10 Kasım, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

pink,
doğallık diz boyu :)

pinkmoon,
reca

dharma,
müzik için alt komşudan yardım aldım :)

mandalina,
Teknik konuları tamamladık, anlam yükleme konusunda en kısa zamanda bi eleman alıcaz :)

10 Kasım, 2005  
Blogger hl yazdı...

valla bilal sen adamı çıldırtırsın gıcıksın abi yaaaa ben yükleyip göremedim daha işin gücün yokmu kardaş senin ben yapamadım daha çömezim ya ondan

10 Kasım, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

Duygu,
bizim şirket mütewazi bütçeye sahip. Part time çalış :)

Hale,
Kız ben okuldayken de gıcıktım. Şimdi değişirsek ayıp olur bu saatten sonra:)

10 Kasım, 2005  

Herkes yorum yazsın...

<< Anasayfa