<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15707815\x26blogName\x3dzagrep+radyosu\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bilalinkahvesi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bilalinkahvesi.blogspot.com/\x26vt\x3d7397791410799957178', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Pazar, Kasım 06, 2005

BLOGGERS' HIT 2005 VOL.1

SIDE - A

1-Psychedelicpink - We Melankoli
2-LaPanse - Perseguida*
3-Pinkmoon - In The Shadows
4-Tuuba - Breakin' The Habit
5-Handan - Peace Sells
6-Dharma - Can Kırıkları

SIDE - B

7-Duygu - Feel
8-Mercan - Bang Bang
9-Mandalina - Mandalina
10-Hamza - Sucu Çocuk
11-Yasmin - Beklenen Şarkı
12-Nilüfer - Killer Song

SIDE - C

13-Alın bu da benden; Billsting. Baştaki "nezle" effectini duymazsak daha iyi :P

Kaset fiyat : 7.5 YTL, Korsana dikkat!!

Şarkıları sahiplerine danışmadan dağıttım. İtirazı olanı değerlendirmeye alırız.
*Şifre = küba

Yorumlarınız:

Blogger :..: yazdı...

ilk kaset benim kardeşim ben anlamam. ilk ben geldim:-) süper olmuş doğrusu, kutluyorum fikir sahibini;-)

favori şarkım: yasmin- beklenen şarkı
en hit olacağını tahmin ettiğim: mandalina mandalina

hatta diyorum ki blog tv müzik ödülleri mi düzenlesek:-P

06 Kasım, 2005  
Blogger psychedelicpink yazdı...

Ooo müzik piyasasını sallar bu albüm. Lakin ben neden Pink Floyd'dan, olmadı türkücü Pink'ten söylemiyorum (bkz. sanatçı kaprisi):D

Hayırlı uğurlu olsun... Telif haklarım blogger alemine helali hoş olsun ;)

06 Kasım, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

panse,
Söz, ilk kaset sana(promosyon)

pink,
yeni bi kasette bomba şarkıyı sana ayırıcaz

dharma,
Robbie'yi aradım. Feel iki kişilikmiş.Hadi yine iyisin.

06 Kasım, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

Hamza bi yanlışlık war sanırım. Linkleri kontrol ettim sağlamlar.O kadar uğraştık upload için. Belki rapidshare ile aranda bi sorun war senin?:P

07 Kasım, 2005  
Blogger mer yazdı...

duygu ile dharma çıksın sahneye,
söylesinler şarkıyı.
bende oturayım robbie ile izliyim onları olur mu ?
çok hoş olmuş gerçekten..
2006 ya az kaldı çıkar yenisi..

07 Kasım, 2005  
Anonymous Adsız yazdı...

abi bende çok beğendim hele hele bana In The Shadows'u koyunca havalara uçtumda yaa Türkçe bi sayfa seçseydin daha iyi olurdu bee ben de dinleyemedim ..:( bende istiyorum albümüü..

07 Kasım, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

merwe,
Yahu nedir bu Robbie hayranlığı? Aynı bizim Hüseyine benziyor bu adam :P

pinkmoon,
Arkadaşlar insan kendinden şüpheleniyor walla. Açıklama yapmam gerekli, bilenler okumasın;
Rapidshare yönlendirdiği zaman werilen link sizi, sayfanın en alt kısmında bulunan "free" seçeneğine gelip tıklayacaksınız. Yeni bir sayfa açılacak we bu sayfanın da alt kısmına bakarsanız "Download-Ticket reserved. Please wait 16 seconds" gibi bir uyarı çıkacak. Bir süre beklerseniz o saniyeler bitecek we şarkının adı görünecek. Artık tıklayıp indirebilirsiniz.

07 Kasım, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

Ewet, billsting şarkısındaki ses benim. Fazla açmazsanız sesi, kulaklarınızı tırmalamaz. İdare ediwerin:P

07 Kasım, 2005  
Blogger mer yazdı...

hüseyin..
bizim hüseyin...
robbie ye...
hem de benziyor?

emin misin?
bi yakından resmine bakalım hele... :p

07 Kasım, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

yasmin,
okuma ama indirme sınırı war sakın ona takılma :P

mercan,
ya tip olarak kastetmemiştim ben. karakter olarak tıpkı robbie gibidir.

hamza,
kardeş çok saol. ne diicem bilmiyorum. insanı daha iyi hissetmeye sewk ediyosun(tabii dalga geçmiyosan:P)

07 Kasım, 2005  
Blogger mandalina yazdı...

:)))

08 Kasım, 2005  
Blogger Handan yazdı...

:) Efendim bu sabah bende de Beatles var, bekleriz. Dün bir sürü cd mi mp3 e çevirdim, vol 1 den kâr edersen haber ver bir volum 2 çıkartalım :)

08 Kasım, 2005  
Blogger Nilüfer yazdı...

Bende şarkımı dinleyemedim,açılmadı bir türlü.Ama doğruyu söylemek gerekirse şarkının ismini beğenmedim.( Killer Song ).Sona kalan dona kalır derler ya benim ki de o hesap olmuş :-)))

08 Kasım, 2005  
Anonymous Adsız yazdı...

ne bu robbie tutkusu ya.. ben tesadüfen resmini astım dolabıma ama biras şey çıplak ..:D ramazan dolayısıyla tersi çevrilmişti ama yine çevirdim yüzünü ya yeni albümünü pek kimse beğenmedi ama benim hoşuma gitti gerçi sadece trippling parçasını dinleyebildim..

11 Kasım, 2005  
Anonymous Adsız yazdı...

abii ya ben yeni dinledim de bill sting'i dehşet sesin var yaa ..:D ama keşke biras daha uzun olsaydı..

11 Kasım, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

eywallah pinkmoon saolasın :)
ya bu ses kaydedici 1 dak. ya izin weriyo. ama yeni prg. buldum yeni kasette onu kullanıcam inş. Uzun hawa bile takılırız :)

11 Kasım, 2005  

Herkes yorum yazsın...

<< Anasayfa