<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15707815\x26blogName\x3dzagrep+radyosu\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bilalinkahvesi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bilalinkahvesi.blogspot.com/\x26vt\x3d7397791410799957178', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Cumartesi, Kasım 19, 2005

BLOGGER HIGH

11-TM

1282-Nilüfer
1724-Duygu
1826-Pınar
1897-Pink
2136-Handan
3473-LaPanse

Üst sınıf olmanın werdiği sorumluluğu omuzlarınızda hissetmeniz gerekiyor. "Yok efendim zaten mezun olmak üzereyim, ne kadar haylazlık warsa yapayım, postu kırıp sinemaya kaçayım, çıkışta arkadaşlarla buluşup kafelere gideyim" düşüncesi olan war ise bırakın uygulamayı, sakın aklından bile geçirmesin. Nilüfer sen cam kenarına oturma "Aman manzara güzel resmini çekeyim" olayı olmasın. Pınar sen de kantin kısmına uzak otur. Nemelazım miden bulanmasın postun ortasında. Duygu-Pink-Handan-Panse siz de küme çalışmasına geçiyosunuz.

10-SOS
781-Mercan
982-Dharma
996-Tuuba
İşte en korktuğum sınıf. Jonquille direkt başkansın. Demokrasi neyim yok. "Denge"yi sağla, "ipin ucu" kaçmasın. Tuuba kesici yaralayıcı aletleri ewde bırak. Pinkmoon, sen rasmus sewdasını, Dharma sen kedi'yi, Mercan sen de yeşili bırak. Yoksam zor geçersiniz sööliyim.
9-A
333-Anonymous(tasdikname ile nakil)
473-Jade (dewamsızlıktan sınıf tekrarı)
Sınıf listesi bile faul. Yani Hamza, walla yanarım yanarım sana yanarım. Tenefüsleri arkadaşlarınla geçir. Yalnız takılıyosun, duygu selinde boğuluyosun. Mandalina senin içinde "düzen"i tawsiye ediyorum. Yani 3 post üstüste-3 hafta ara şeklinde deil, zamanında we sistemli. Başaracağına inanıyorum :P Anony'i geç. Oğlum resmen aksesuarsın yaw. Yapıcı ol. Ew Perisi sen takıl. "Mantık" arama. Özellikle bu blogda. Jade sana da izin yazmaktan, izin kağıdı kalmadı. Sınıf tekrarı müstehak :(
HAZ-A
32-Halle
126-Yasmin
146-Elif
164-Xbox
175-Ahsen
317-Hicanka
Gelelim sizlere; tek tek değil topluca hareket edeceksiniz. Ödewlerinizi zamanında yapacaksınız. Başlayabilirsiniz;
10'ar kez yazıp, 5'er kez cümle içerisinde kullanacaksınız. Başka türlü öğrenilmiyor :(
Hadin hayırlı olsun. Numaralar profil görüntülenme sayısından alınmıştır.Tabii ki tahmin ettiniz we tabii ki kontrol edeceksiniz:). Ben bunu bitirene kadar bayaa bi deişir.
Sınırı aşacak bişeyler yazdıysam özür arkadaşlar. Kasıt aramayın.

Yorumlarınız:

Blogger Handan yazdı...

Pazarın köründe güldürdün beni Bilal:)

Anonymous çok komik, hah hah hah...

Gidip postlarımı temize çekeyim ben artık...

20 Kasım, 2005  
Blogger Handan yazdı...

Ya baktım da bir de gülen fotoğraf mı bulsam ne, yazdıklarımla bu fotoğraf pek alakasız duruyor :)

20 Kasım, 2005  
Blogger mer yazdı...

:)))
diyecek kelime bulamıyorum...
alem insansın...

o kadar umutsuz mu gözüküyor? anlaşırız biz ya.. anlaşıyoruz da. bakma hep yeşilin kötü incilerinden bahsediyorum. neden?? nazar değmesin. :P

benim ki 781 den 802 ye çıkmış bile :P

20 Kasım, 2005  
Blogger jonquille yazdı...

iki 'dal' gülünür buna :)

20 Kasım, 2005  
Blogger :..: yazdı...

alemsin sen ya:-))) ben de keyifle okudum.

postu kırıp sinemaya kaçayım

çok üzerime alındım:-P

süper olmuş ya, tekrar okuyorum yine gülüyorum:-) jon. bir ayrı, mandalina bir başka ayrı güzel olmuş. mandalin zaten öyle bir ihtarı çoktan hakediyordu hocam. mandalina kızım üst sınıftan ablalarına karşı gelmeyi aklından bile geçirme:-P

hazırlık a grubunda ayrı isabet etmişsin bilal. xbox'a söylenebileceklerin en iyisi:) ancak yasmini okula bile kabul etmeyecektin, nerde blog hani?

posttan uzun yorum oldu, kusura bakmayın, dayanamadım:-))

20 Kasım, 2005  
Blogger Nilüfer yazdı...

Walla mükemmel olmuş keyifle okudum.Daha önce söylemiştim ya EN iyi fikirlerde top listesinin başında yer alacaksın hocam :-)))

20 Kasım, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

handan,
senin foto çok içerikli duruyo. ciddi yazıya ciddi, düğer türlüsüne gülümser bakar gibi bir hali war. Hatta kimi yazılarda "kafası karışmış" görüntüsü bile werebiliyor :)

my,
inşallah nazar değmez. haa 1000 direncini kırdığın anda üst sınıfa geçiceksin. ha gayret :P

jonquille,
gülmek güzel şey :)

lapanse,
eee, sinema denince senin alınman gerekiyor zaten :P yasmin tamam da, xbox'un aklı bir karış hawada

nilüferce,
teşekkür ederim, saolasın.
ama top listesi falan ters bize :P

yasmin,
ne ettin kız? :)))

20 Kasım, 2005  
Blogger psychedelicpink yazdı...

Walla hocam ben bu blogger olayına öğrenciden ziyade öğretmen hassasiyeti gösteriyorum. umarım bi sorun çıkarmaz başıma. Küme çalışmasında da ukalalık yaparım falan döverler beni mazallah :D

Ama gene yaptın yapacağını, bizim dünyayla bağlarımızı kopardın :D Helal olsun, şapka çıkarıyorum :)))

21 Kasım, 2005  
Blogger mandalina yazdı...

yapmayın hocam ya, düzenli düzensiz yazıyorum ya işte :)

yalnız ben sınıf arkadaşlarımı pek tanımıyorum.arka sırada oturmaktan vazgeçsem iyi olacak galiba :P

panse hanım herkese çatıyorsunuz bakıyorum, hadi hayırlısı :)

21 Kasım, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

duygu,
sizin küme pek sesli zati :)

yasmin,
yok yok doğru yazmışsın. walla doğru :)

dharma,
tamam kedi eğitimliyse geçsin otursun şöyle bir kenera:)

pink,
aman ha bi sakatlık çıkmasın, kardeş kardeş...:)

hamza,
bu benim için bir şeref

emine,
est. sınır falan ne haddimize. takılıyoruz "sınırsız" :)

mandalina,
güwniyoruz sana. düzen oluşmuş gibi. hem otur arkada nolcak. zamanla kaynaşırsınız :)

elif,
çok çalış "abi"sinin nerden çıkacağı hiç belli olmaz :)

21 Kasım, 2005  
Anonymous Adsız yazdı...

oooff yaa yine geç kalmışım ben arkadaşlar (mercan dharma tuuba jonquille) kusuruma bakmayın walla mazeretim war asabiyim ben ..:D

yaa ben bu rasmus sewdasından nası bırakcam bilmem sanırım baya zor geçcem sınıfı ..:D

21 Kasım, 2005  
Blogger Unknown yazdı...

Abi süpersin ya... Nerden buluyosun böyle şeyleri helal olsun.
Hodjam büyüksüün...

22 Kasım, 2005  
Blogger hl yazdı...

hazırlığı geçemeyen öğrenciler okludan atılacak mı
hem yazılı hem mülakat yapılacakmış böyle bir sey duydum ne kadar doğru yardımcı olurmusunuz
(evde eksik olan birşeyiniz varsa almanıza yardımcı olalım benim kocam esnafta avize tükkanı var olur mu)

22 Kasım, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

pinkmoon,
alıştık geç kalmalırına :)

ahsen,
elalem deil yahu hepsi bizden :)

jade,
büyüklük sende

xbox,
ewet be abi sen "hazırlıksız" dalmışsın olaya :)

halle,
kız kayseri' ye gelin werdik hemen belli ettin kendini :)

22 Kasım, 2005  

Herkes yorum yazsın...

<< Anasayfa