<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15707815\x26blogName\x3dzagrep+radyosu\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bilalinkahvesi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bilalinkahvesi.blogspot.com/\x26vt\x3d7397791410799957178', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Perşembe, Kasım 17, 2005

BURDA!

Yoklama almam lazım arkadaşlar. Gelen ses wersin, başkasının yerine imza atmasın.

Yorumlarınız:

Anonymous Adsız yazdı...

Burda :P

17 Kasım, 2005  
Blogger :..: yazdı...

geç kaadı getirdim:-))

17 Kasım, 2005  
Blogger psychedelicpink yazdı...

Yokum!

17 Kasım, 2005  
Blogger :..: yazdı...

artist sen de:-P ispanyolca nasıl diyorlar?:-)))

17 Kasım, 2005  
Blogger Handan yazdı...

Okulda sandım kendimi bir an, stres oldum :)

17 Kasım, 2005  
Blogger mandalina yazdı...

geldim geldim burdayım!

17 Kasım, 2005  
Blogger hicanka yazdı...

Biraz geç kaldım.
müdürden izin kağıdı alayım mı?

17 Kasım, 2005  
Blogger ali yazdı...

Bende uğramışken küçük bir tavsiye de bulunayım istedim :)

18 Kasım, 2005  
Blogger hl yazdı...

bende dün için rapor var olur mu

18 Kasım, 2005  
Blogger mer yazdı...

:( ben bayaa geç kaldım galiba...
öretmenim lütfen babamı aramayın.. :(

18 Kasım, 2005  
Blogger Nilüfer yazdı...

Hocam biliyorum çok geç kaldım ama servis aracının yolda tekerleği patladı :-)))

19 Kasım, 2005  
Anonymous Adsız yazdı...

ben çok çookkk geç kalmışım ne yapmam gerekiyosa yapıyım hocam ewi aramayın lütfen kulunuz köleniz oluyum... üüü... bu kadar yalvarma yeter sanırm ..:DD

21 Kasım, 2005  
Blogger Unknown yazdı...

Ya örtmenim çok geç kalktııım nooolur affedin:P

22 Kasım, 2005  

Herkes yorum yazsın...

<< Anasayfa