<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15707815\x26blogName\x3dzagrep+radyosu\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bilalinkahvesi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bilalinkahvesi.blogspot.com/\x26vt\x3d7397791410799957178', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Cuma, Kasım 18, 2005

MUTFAAM

Eşim sobelemiş, sağolsun. Gerçi ben zorla sobelettim kendimi ama zaten erken kalkan sobeliyo :)
İşte benim mutfak şöyle bişey;

1- mutfağınızın bir fotoğrafını bize gösterir ve kişiliğinizi yansıtan yanını anlatır mısınız?


Kişiliğimi yansıtan kısmını temizledim fotoğrafı çekmeden önce. Ama orda kırmızı bir paket war, belki o tanımlayabilir kişiliğimi. Ne war ki, tüm lezzetli yemeklerimin içinde bir parça atarım ondan...
2- bir dolabınızı açın (istediğinizi), fotoğrafını çekin ve bize ne gördüğünüzü anlatın.

Ne gördüğünüzü bize anlatın!! Pehh.. Karşılaştığım en zor sorulardan biri, bakalım nasıl kalkıcaz altından:)

Mutfağımın en karmaşık bölümü bu. Yani play stationdan tutun da, öğrencilerimin notlarına kadar bir çok şey burda. Gerçi tornawida biraz "Tuuba"wari olmuş ama kendisi idare etsin artık...

3- en gözde elektrikli mutfak aletinizi bize tanıtır mısınız?



En gözde elektrikli aletim bu. Mutfağa uyarlanmış adı "yedek tüp". Yemeğimi yaparken elektrik kesildiğinde-ki yaşadığımız yerde yağmur yağması kadar doğal bir durum- soğanları kawurmama yetecek kadar süre kazanmamı sağlar. Kendisine minnet duygularımı iletiyorum. Aslında yurt dışında yaşayanlar için"elektrik kesintisi" tanımını da yapmam gerekir. Şöyle bişey oluyor; düşünün ki bilgisayarınızın fişi ewinizdeki prize değil dışarıda bir prize takılı. We biri haberiniz olmadan o fişi çekiyor. Garip di mi?

4- en sevdiğiniz ve her an elinizin altında olan malzemeleri bizlerle paylaşır mısınız?

En sewdiğim malzemelerim de bunlar. Bir de hariçten takılanlar war ama onları komşular sewmiyor. "Komşu da pişerse pişsin, bize niye düşüyor ki?" diyorlar. XBOX-PINK gibi djlerimiz sağolsun kulaklığımın mikrofonunu kırmamı sağladılar. Ama bana ders oldu, hem kulaklık takıp hem dans edebilmenin zor olduğunu öğrendim.


5- en beğenerek kullandığınız mutfak aletinizden bahseder misiniz?
Mutfağımın tüm aletlerini sewiyorum ama, onları paylaşabilmemi sağlayan bu aletin de yeri ayrı tabii...

Ya biliyorum sobe işi, baş kaşıyacak wakit bırakmadı ama; Pink, my. Hani sizin mutfaklar?

Yorumlarınız:

Blogger :..: yazdı...

pek güzel olmuş;-) sobelenme dediğin böyle zorla kendini sobelettirdiğin cinsten olacak, tam keyif;-)

18 Kasım, 2005  
Blogger psychedelicpink yazdı...

Tamam sobeyim biliorum, yazacağım. Çok yakında :P

Bu arada bayağı temiz görünüyor masanın üstü, ben de temizlemeden çekemem demekki. Zaten mutfak mı koyacağım pc mi onu da anlamış değilim.
Bakalım. Hadi bana kolay gelsin ;)

19 Kasım, 2005  

Herkes yorum yazsın...

<< Anasayfa