<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15707815\x26blogName\x3dzagrep+radyosu\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bilalinkahvesi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bilalinkahvesi.blogspot.com/\x26vt\x3d7397791410799957178', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Salı, Kasım 22, 2005

WAKTİ GELDİ

Uyuyorsun yawrum, uyanacaksın. Hem de ağlayarak. O ağlama ilk ama, bil ki son olmayacak. Belki son bulmayacak.

Annen kokusu mutlu edecek seni, sütü doyuracak. Emeklerken yorulacağın, yürümeye çalışırken düşeceğin günler gelecek. Büyüyeceksin, incineceksin...

Koşup oynayacak, "anne" diyeceksin. Kargacık burgacık şekiller çizeceksin, "harf" diyeceksin onlara-ki onlar senin herşeyin olacak-. "Ne kadar çok biliyorum" diyeceksin, öğrendikçe ne kadar az olduğunun farkına waracaksın.

Bir ömür taşınan kalpler yorulacak tek tek, düşecek... "Baban artık çok uzakta" diyecekler, soracaksın "gerçekten deli miydi". "Annen bir melekti" dediklerinde, hissedeceksin gerçekliğini.

"Ne zaman 18'ime gireceğim" den, "Ne zaman emekli oldum" a geçişin o kadar hızlı olacak ki, bir şarkıya bile sığdırabileceksin.

Koştuğun umutlar, ıskaladığın hayaller, gidemediğin uzaklar... Hiç bırakmayacaklar seni. Tıpkı yakalayabildiklerin gibi...


...We Tanrı seni yarattı...
Senin görewin -tabi eğer kabul edersen- ; dünü unutmayıp, yarına şaşırmamak. Mutlu olmak we hep gülmek. Biliyorum dünya'nın en kolay işi. Sen de şunu bil ki; aynı zamanda dünyanın en kolay "unutulan"ı.

Yorumlarınız:

Blogger psychedelicpink yazdı...

Allahım gözlerimdeki bu yaş da neee!
Doğru yerde miyim?

22 Kasım, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

Şaşırma ya :(
Allah kimsenin gülüşünü eksik etmesin.
Zaten (inşallah) doğacak çocuğumun da etmesin diye yazdım

23 Kasım, 2005  
Blogger Nilüfer yazdı...

Bende çok şaşırdım doğrusu.Böyle bir yazı ve sen.Gerçekten çok mükemmel.Dualarına katılıyorum.Allah Pınara ve sana sağlıklı ve hayırlı bir evlat nasip etsin.Hep mutlu kalın.

23 Kasım, 2005  
Blogger Unknown yazdı...

Adına çok sevindim.Bİr "can" ı dünyaya getirmek ve ona bir hayat sunmak müthiş bişey olmalı...Umarım mutlu ve sağlıklı bir bebek olur.

24 Kasım, 2005  
Anonymous Adsız yazdı...

wala ben gülmek için gelmiştim buraya olmadı böle bilal sendin komik şeyler yazmana alışmıştık.. bugünlerde gülmeye hasretim..

24 Kasım, 2005  
Blogger mehmet livvarcin yazdı...

ya benim 4 yaşında bi kızım var ve açıkcası bu yazı neden bana ait değil diye kıskandım. Allah tamamına erdirsin. "Allah kimsenin ciğerini yakmasın" diye dua edilirdi de umursamazdım. Ciğer yangını bu olsa gerek. Hepsinin emaneti Allaha. yüzlerinin her an gülmeleri için dünyanın uygun mekan olmadığını bilmek çok acı

24 Kasım, 2005  
Blogger Nilüfer yazdı...

Bugün 24 Kasım 2005 sizin ,eşinizin ve tüm öğretmenlerimizin Öğretmenler Günü kutlu olsun.

24 Kasım, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

pink,
yer doğru, bir alt ya da bir post üste gitmelisin :P

duygu,
saol ama header'ı gördükçe sinir olmaya başladım

hamza,
bknz yorum #4

nilüferce,
1 yorumun için amin 2.si için çok teşekkürler

ahsen,
toplanıp gelcez bigün inşallah senin bloga

elif,
ewet abin yazmış :P bu arada erdemir yakın, warsa bir işin, elimden geleni yaparım(yassı çelik falan :P)

jade,
walla aynen dediğin gibi müthiş bişey, we inşallah dediğin gibi sağlıklı olur

pinkmoon,
elimden gelirse güldürürüm tabii. 1 sonraki postta inşallah. ya da bir önceki :P

komiks,
mehmet çok saol teşekkür ederim. Allah Arda'ya da sağlık we mutluluk nasip etsin

dharma,
teşekkür ederim. tüm öğretmenler adına, balıkların tebriğini kabul ediyorum :P

24 Kasım, 2005  

Herkes yorum yazsın...

<< Anasayfa