<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15707815\x26blogName\x3dzagrep+radyosu\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bilalinkahvesi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bilalinkahvesi.blogspot.com/\x26vt\x3d7397791410799957178', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Cumartesi, Aralık 24, 2005

...

Dünyayı ayaklarının altında değil, omuzlarında hissettiğinde,
Özür dilemenin erdem olduğunu farkettiğinde,
Warlığı hissedilen, yokluğu farkedilen olduğunda,

Epeyce yol almışsın demektir...

Yorumlarınız:

Blogger :..: yazdı...

özellikle de omuzlarında hissettiğinde..

24 Aralık, 2005  
Blogger psychedelicpink yazdı...

panse ye katılıyorum. Altında ezildiğinde demekki yolun sonuna geldin demektir :/
:D

24 Aralık, 2005  
Blogger Tugc yazdı...

Insallah bu erdem herkese nasip olur..Ama yine de ben derim ki,hersey kendini sevmeyle baslar..O yuzden birseyleri omuzlarina almadan once kendine guvenip kendini seversen,ve kendine inanirsan zaten bu erdemi almayi hakedecek adaylardan biri olmussun demektir

25 Aralık, 2005  
Blogger mandalina yazdı...

şimdi yolun neresindeyim acaba...

26 Aralık, 2005  
Blogger celerone yazdı...

Bunu kim söylemiş? Kim söylediyse güzel söylemiş.

26 Aralık, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

lapanse,
ewet kimi zaman hepimiz hissediyoruz

pink,
hemen gelmenin ne anlamı war yolun sonuna :P

tuğçe,
walla tuğçe hazırlıksız yakaladın beni. Türkçeyi böyle kullanabildiğini hiç tahmin etmemiştim :)

dharma,
ewet haklısın. bazen ben onu es geçebiliyorum :)

mandalina,
tam ortasındasın :)

celerone,
hoşgeldin. teşekkür ederim.

26 Aralık, 2005  
Blogger Tugc yazdı...

Ya bak gordun mu, ben de Turkce konusabiliyormusum..Bazen ingilizce ve turkce cok sacmaladigim oluyor:) Hatta az once senin turkcem hakkindaki goruslerini aktariyordum ki, annem nerde yazmis diye sordu, ben de "comment" de dedim ve sonra da 10 dakika comment in turkcesini anlattim:)

26 Aralık, 2005  
Anonymous Adsız yazdı...

walla ben daha erememişim bu erdemlere..

26 Aralık, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

tuğçe,
Bu Türkçe ile anlatman kolay olmuştur :)

pinkmoon,
yok yok ermişsindir. Tewazu şööle dursun.

26 Aralık, 2005  
Blogger Handan yazdı...

Yaşımı yüzüme vurman hiç hoş olmuyor Bilal, napalım yol aldıysak, tı tı tı...

26 Aralık, 2005  
Anonymous Adsız yazdı...

Özür dileme erdemine sahibiz elhamdülillah'da ne hikmetse özürümüz kabahatimizden büyük oluyo anasını satayım;lütfen birileri babama küçüklerin affedilmesi gerektiği erdeminden bahsetsin,ne bu ya şamar oğlanına döndük:)

27 Aralık, 2005  

Herkes yorum yazsın...

<< Anasayfa