<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15707815\x26blogName\x3dzagrep+radyosu\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bilalinkahvesi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bilalinkahvesi.blogspot.com/\x26vt\x3d7397791410799957178', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Çarşamba, Aralık 21, 2005

EWİMİZ HOLLYWOOD'DA

Öğrencilerime bakıyorum, bir gün biriyle olan diğer gün başka biriyle. Hani bizim gençliğimizde de farklı değildi belki ama yol yakınken yaşı genç olan arkadaşlara tawsiyem war. Zaten tüketmeye eğilimi fazla olan bir milletiz, aynı huyu "sewgi" konusunda sergilemeyelim. Hayat o kadar kolay değil.
Yok efendim “aslında sewiyorum ama arkadaşları...", yok efendim “sewiyorum ama müzik zewki çok kötü”, “ilgi alanlarımız tutmuyor”, gibi bir sürü incir çekirdeği gerekçeler…
Yok ya? Hayatta tüm yönleri istediğin gibi olan bir şey söylesene bana. Sana uymayan yönlerine sen uymaya çalışacaksın. Olmadı saygı göstereceksin. O da olmadı, tahammül edeceksin. Ki dünyanın sadece senin için dönmediğinin farkına warasın, “sewmek” gerçekten neymiş anlayasın…

Yorumlarınız:

Blogger Handan yazdı...

Hepsi yaşaya yaşaya öğrenecekler. Ama acı, ama uzun. Ne öğrendiklerini de anlamayacaklar belki ama. Öğrenecekler.

22 Aralık, 2005  
Blogger Nilüfer yazdı...

Zaman öyle bir değişti ki,bırakın ikili ilişkilerdeki sevgiyi,insanlar arasında bile birbirine karşı duyulan saygı ve sevgi azaldı....

22 Aralık, 2005  
Blogger mer yazdı...

ahh ahhh.. karşındakinin huyunu benimsemezsen ne sevgi kalır ne anlaşma ne bişi. :( benimsiyoruz şükür :P

23 Aralık, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

hamza,
walla haklısın, çare yine biziz

dharma,
ewet, herkes "boyuna" göre sewsin :)

dharma,
walla ben de sewerek izlerdim

dharma,
yeni nesili elimizden geldiğince şekillendirmeye çalışıyoruz :)

eslem,
tawsiyeni ileticem :)

dharma,
deneme başarısız :(

handan,
başte, anlayamayacaklarya, yanarım yanarım ona yanarım

nilüfer,
haklısın. o yarayı bi şekilde sarmak gerek

efsane diyetçi,
aferin kız, benimsemişin :)

23 Aralık, 2005  
Blogger mehmet livvarcin yazdı...

sevgi günden güne değeri yitirio, bu doğru. ama sanki bizim kuşak da pek sevginin hakkını verenlerden değildi gibi gelio bana. bizde bi keremle aslı vardı ama onlarda evlenmek zorunda kalmışlardı ;-)

23 Aralık, 2005  
Blogger Unknown yazdı...

Günümüz genci olarak söylüyorum...Evet sevginin,aşkın şeyini çıkardık.Bu durumdan bende memnun değilim.Devlet büyüklerimizden bu konuda bişey yapmalarını istiyorum.

Saygılar

26 Aralık, 2005  

Herkes yorum yazsın...

<< Anasayfa