<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15707815\x26blogName\x3dzagrep+radyosu\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bilalinkahvesi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bilalinkahvesi.blogspot.com/\x26vt\x3d7397791410799957178', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Çarşamba, Kasım 30, 2005

DÖN-CEM

Aşkın açamadığı kapı, kanatlanıp uçamadığı yer war mı, bakıp geleyim...

Yorumlarınız:

Blogger Nilüfer yazdı...

Belki de vardır

04 Aralık, 2005  
Blogger Nilüfer yazdı...

Bilal bloğa nasıl müzik yükledin anlatırmısın?

04 Aralık, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

nilüfer,
sayfamda sağ tuş "kaynağı görüntüle dersen, oradan "wma" yı aratırsan, 1 satırlık bi kodla karşılaşacaksın(kodu buraya yazamadım hata werdi)
bu kodu alıp, istediğin yere yapıştırman yeterli. tabii istediğin şarkıyı da herhangi bir yere upload etmen gerekiyor. bak mesela ben; www.ocpl.somee.com a upload etmişim. wma olarak yüklemişim ki biraz az yer kaplasın diye. ee tabi biraz da kısaltmışım şarkıyı. upload edecek yer bulamazsan, söölersin ben yüklerim senin için, sen adresi template yerleştirirsin. fazla açıklayıcı olmadıysa, bağlantım düzelince anlatırım inş.

06 Aralık, 2005  
Blogger Gamzeli yazdı...

bence vardır...Ama kısa sürelidir...

08 Aralık, 2005  
Anonymous Adsız yazdı...

...eRkAn yazıyor!
...baba olmana az kaldı ki baba olabilmenin o ölçülemeyen sorumluluğunu taşıyabileceğini gösteren onca yaşanmışlıktan sonra seni bekleyen buydu!Senin oğlun olacak oluum...olmazsa da bulana kadar futbol 90 dakikadır mantığıyla senden haberler bekliyoruz.Cinsiyet ayrımının bilinç altımda kurduğu o gettodan, kaçmasına izin verdiklerimlerim bunlar işte!Kadın erkek eşittir diye yırtınan "sosyo-debelenenlere" de yinelemek zorunda kalacağım bi cümle aklıma geldi." Ey kadınlar SİZ BİZDEN ÜSTÜNSÜNÜZ..sahip olacağımız hakların eşit olması sadece temenni!Dünya sizinle başlıyoor." Ve sevgili Dostum ile sevgili Karısı sizin çocuğunuz birazda benim çocuğum.Umarım erkek olurda 18ine geldiğinde zabaa gadaa içerüüüz. :))
Ve Bilal BABA olur
DÖNEN "ADAM DEĞİLDİR"
DÖNEN "İNSANDIR"
DÖNEN "DÜNYADIR"

15 Aralık, 2005  
Anonymous Adsız yazdı...

tamam gordum ben bunu şaşırdım ben ama neyse gorurusun sen zaten yarın gelıyom çaycumaya goruşlerımı orda sana sunarım ben başarılı bı çalışma olmuş gibi görünüyor

31 Ocak, 2007  

Herkes yorum yazsın...

<< Anasayfa