<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15707815\x26blogName\x3dzagrep+radyosu\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bilalinkahvesi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bilalinkahvesi.blogspot.com/\x26vt\x3d7397791410799957178', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Salı, Kasım 29, 2005

LEVEL TEST

Çok bilen değil, çok atan olarak yine incir çekirdeği kıwamında bir post hazırladım. Ama kendim için yapıyorsam namerdim. Sırf sizi düşündüğümden :)
9 soru. Werdiğiniz her "a" cewabı üçün 3, "b" üçün 2, we "c" üçün 1 puan yazın hanenize. Hepsi bu. İstediğiniz sorudan başlayabilirsiniz;

1- Bilgisayar başına oturduğumda, ilk iş olarak blogları gezerim
a- Çoğunlukla b- Bazen c- Asla

2- Yeni bir post yazıldığını gördüğümde (Bilal'in bile olsa:)), sewinirim
a-Çoğunlukla b- Bazen c- Yok daha neler

3- Başka bir uğraş bulsam kendime, hemen sıyrılırım blog işinden diye düşünürüm
a- Asla b- Bazen c- Çoğunlukla

4- Şöyle sağlam bir konu bulsam, herkese hitap edecek bir yazı yazsam diye düşünürüm
a- Nerden bildin b- Bazen c- Asla

5- Okudum, beğendim/beğenmedim, acaba yorum yazmasam ayıp olur mu diye düşünürüm
a-Çoğunlukla b- Bazen c-Asla

6- İçimden gelmese de, zorunlu hissettiğim için post yazıyorum
a- Asla b- Bazen c- Çoğunlukla

7- Haftada ortalama ..... tane post yayınlarım
a- 4+ b- 2,3 c- 1-

8- Blog okuyucu için değil, blogger içindir. Bu nedenle yorumları pek önemsemem.
a- Olur mu öyle şey c- Öyle walla

9- "Ah Bilal ah, yine yoktan yere harcadın dakikalarımı"
a- :-) b- Next Blog c- Bilgisayarı kapat


Master(24-27 Pts.): Hayallerin Blogger'ı sensin. Tanıma tam uyuyosun. Walla senin gibi 3 tane daha olsa, şu blog aleminin sırtı yere gelmez. Helal olsun, başka söz bulamıyorum.

Intermediate(16-23 Pts.): 37 numara bayan ayakkabısı da diyebiliriz sana. 10 kişiden 8'i gibisin. Tabii bunda üzülecek bişey yok. Biraz bakış açını deiştirmen lazım gibi. Belki lcd bir ekran işini görebilir

Unclassified(9-15Pts.): Yani ben sana ne diyim bilmiyorum ki. İyi ki "c" şıkları için 1'er puan war, yoksa puansız kalacaktın. Siz 3-5 kişi warsınız bu alemde, tek tek söylemiyorum isminizi. Şapkayı önüne koyup düşünmenin wakti gelmiş. Ne için mi? Onu ben bilemem.

Yorumlarınız:

Blogger psychedelicpink yazdı...

27 full...
Süperim değil mi.
Alkışlarınızla yaşıyorum arkadaşlar. Çiçek göndermeyiniz, yerine çocuk esirgeme kurumuna ya da temaya bağış yapın :D

Bilal süpersin walla. Durup durup vuruyosun. Aslında durmadan vuruyosun yaa :))

30 Kasım, 2005  
Blogger Handan yazdı...

Sorular geçersiz hocam 8. sorunun b şıkkı yok , nereye kaybettin b şıkkını. (İçimdeki müfettiş uyandı birden)

Puanımı söylemiycem :)

30 Kasım, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

dharma,
yakışır sana :) tebrikler...

pink,
walla süpersin. Du bakalım kaç tane çıkacak sizden :P

handan,
her soruda üç şık olacak waadi wermedim:P Hem o soruda 3. halin imkansızlığı dediğimiz durum war.
Ayrıca biz puanını tahmin ettik. Üç "maestro" oldunuz. Tebrikler :)

30 Kasım, 2005  
Blogger Handan yazdı...

Yok yahu, o kadar mı belli oluyor halim :)

Ben bilmem seçenek yoktu falan. Yoksa yok diye yazacaksın seçeneği. Dengem bozuluyor benim eksiklikler görünce. Tı tı tı :)

30 Kasım, 2005  
Blogger :..: yazdı...

21 :-)

38 numara bayan ayakkabısı desen daha iyi olurdu;-)

30 Kasım, 2005  
Blogger Unknown yazdı...

Yaaa ben battım!!!
Neyse canım önemli olan katılmaktı di mi?

01 Aralık, 2005  
Anonymous Adsız yazdı...

heheh benim de 27 çıktı.. bende süperiimm ..:D
walla önce korktum az çıkar die ama..

bi de bu testi cwplayana kalem kağıt hediye etsen bilal kaplolar aracıyla gönder biz alırız burdan walla telin msj bölümünü kullandım ..:D

01 Aralık, 2005  
Blogger Nilüfer yazdı...

En düşük ben miyim ya :-(( 20

01 Aralık, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

handan,
tamam bundan sonra eksik yok inş. kontrol edip yayınlııcam :)

lapanse,
41 numara erkek mi olsa :P

jade,
salla gitsin. hepsinden 1'er puan alsan yeter:) Cewaplamışsınya saol...

pinkmoon,
kağıt kalem fikrini tuttum, bi dahakine uygularız inşallah :)

dharma,
aklından hesaplayabilenler için yeni bir kategori oluşturmak gerek :)

nilüferce,
yok yok ben daha kötüyüm. 18 de kaldım :P

hamza,
zaten ılımlı insansın, ılımlı bir puan almışsın :) 2. kısım için de teşekkür ederim

02 Aralık, 2005  
Blogger Gece yazdı...

Hue :) Süper olmuş.

02 Aralık, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

elif,
tabii ki olur. kimsenin hatırı kalmasın:P mendil yasak burda :)

duygu,
son cümlen icin sözlüden 100 weriyorum :))
teşekkürler

gece,
hoşgeldin & teşekkürler

hamza,
rica ederim. az da olsa mutlu ediyorsa dinleyeni, ,işlem tamam demektir benim açımdan ;)

03 Aralık, 2005  
Blogger Yazarken Eğlenen Adam yazdı...

21 çıktı, bana çok bile... :))))

03 Aralık, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

selam atonica. 21 çok deil, tam kıwamı ;)

03 Aralık, 2005  

Herkes yorum yazsın...

<< Anasayfa