<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15707815\x26blogName\x3dzagrep+radyosu\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bilalinkahvesi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bilalinkahvesi.blogspot.com/\x26vt\x3d7397791410799957178', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Salı, Kasım 29, 2005

RETURN

Blogu bir açtım, arka planda romantik romantik takılan bi şarkı, sağa baktım, huzur weren bir manzara, bir aksilik olduğunu hemen anladım. Koşarak aynaya gidip baktım ki, her yanımı sarmış bir kaswet. Tamam dedim olay bundan kaynaklı. Bana uymaz :P Ya aynayı söküp atıcaz, ya da yansıyanı. Hadi bakalım hayırlısı...

Yorumlarınız:

Blogger Nilüfer yazdı...

Valla resim bir harika.Sağ taraftaki.Kendi bloğuma mı alsam acaba...

29 Kasım, 2005  
Anonymous Adsız yazdı...

bence de güsel ya resim ama yaaa ben şarkkıyı duyamadım ne çalıodu?

29 Kasım, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

Nilüfer,
Al al, senin formata uyuyor.

Pinkmoon,
Mozilla kullanıyosan çalmıyo sanırım. Ya da yorumlar kısmını açtıysan :)

29 Kasım, 2005  
Anonymous Adsız yazdı...

hımm bilal yaa mozilla ne? ...:D şimdi açtım yorumlar kısmını ama kaldırdın ssanırım müziği neyse dinleyemedik sağlık neyim olsun..

01 Aralık, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

Müziği kaldırmadım ama deiştirdim. Zaten hiç bi konuda sabit duramıyorum ki :P
Bak sağ üstte media player çubuğu war. play e basıp dişnleyebilirsin

01 Aralık, 2005  

Herkes yorum yazsın...

<< Anasayfa