<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15707815\x26blogName\x3dzagrep+radyosu\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bilalinkahvesi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bilalinkahvesi.blogspot.com/\x26vt\x3d7397791410799957178', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Salı, Aralık 27, 2005

πr²

Yahu şu eğitim sistemiyle oynadıkları kadar yoğurtla oynasalar, ayran olurdu şimdiye kadar. Yok efendim harften cümleye doğru öğretelim, olmadı cümleden harfe doğru. Düz yazı ile başlasınlar, olmadı eğik yazı ile...
Yani ben oturduğum yerden anladım, bunlar hala anlayamadılar. Sistemi değiştirip duracağına, war olanı "adam gibi" uygula bakalım n'oluyor.
Haa, illa değişiklik yapılacaksa da, ben size bir iki fikir sunayım;
  • 3,14' e sabitlenmiş olan π' yi özgür bırakalım, değişken olsun. Asıl sabit olması gereken "r" dir. Onu da 5 olarak sabitleyelim.
  • Suyun kaynama noktasını 100 dereceden 90'a indirelim. İnanmayanın elini suya sokalım.
  • Üçgen açılarında iç toplam 180, dış toplam 360 ayrımını da kaldıralım. İkisi de 270'er dereceye fit olsun

Daha fazlaca fikir lazım olursa da ben hizmete hazırım. Çağdaş eğitim sistemiymişya, değiştirelim anasını satayım.

Yorumlarınız:

Blogger psychedelicpink yazdı...

işini bu sabitleri, kuralları kullanarak problem çözmeyi öğreterek yapanlara izin verelim. Örneğin haftada 6 gün çalıştırmayalım öyle değil mi. Post modern eğitim sistemi istiyoruz!
Hatta we don't need no education anasını satiimmm!

27 Aralık, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

bacım,
post-moderin neyim diyon gafa garıştırıyon. postlarımız gayet moderin Allah'a şükür. Ewet, böcek war, n'olmuş?

27 Aralık, 2005  
Anonymous Adsız yazdı...

sistem mistem hikaye;en büyük taraftar,futbolcular sahtekar...eğitim sistemi kurbanı bi grup fanatik taraftar(ayrıca I love hagi)

27 Aralık, 2005  
Anonymous Adsız yazdı...

evet hocam aynen katılıyorum

benimde bi fikrim var hocam muhasebecileri tuhafiyeci yapalım.

"Pi" "re" ciler

27 Aralık, 2005  
Blogger Yazarken Eğlenen Adam yazdı...

Vallaha o kadar okudum, tam 12 yıl, yok polinomdu yok mefaülü failü dülülüü vs vs. Arkadaş hiç işime yaramadı ya, yeminler ediyorun nah şurdan çıkmak nasip olmasın. Hele trigonometriyi hiç öğrenemedim, çok da iyi etmişim öğrensem ne olacaktı ki..? Okul hayatımda tek işime yarayan dersler;
1- yaramazlık yapmak,
2- nasıl azıp kudurup kendini göstermeyecen,
3- dayaktan kaçma teknikleri,
4- iyi espiri nasıl yapılır.

yemişim fiziğini kimyasını aptal yetiştiriyoruz. Sonrada üniversiteden meeezun oluyolar aaa iş yok..? Haaah hadi bakim senin türev integralin gelsin kurtarsın seni. Oynaya oynaya kırdılar sistemi bakalım kim yapıştıracak şimdi..?

27 Aralık, 2005  
Anonymous Adsız yazdı...

Eğitim eğitim dedikleri tek dişi kalmış canavar.
bana öğretim gerek öğretim.

27 Aralık, 2005  
Anonymous Adsız yazdı...

ayy çok güldüm valla atonica'ya ama gerçekleri sölemiş walla ne diyim bilal aynen senin dediklerin gibi..

üniversitede okuyoruz da ne olacaksın dediklerinde bön bön bakıyorum..
gelip bana üçgeni sorsalar şap die sölerim iç açılarını..:D ama soran yok ki anasını satayım (biras alıntı oldu bu cümle ama sewdim anasını satayım..heheh..)

eğitim şart..:P

27 Aralık, 2005  
Anonymous Adsız yazdı...

ya bilal yoruma açık bişi yazmışsın bak hep yapılıo yorumlar bende umarım yeni yılda böle konular bulurum..:D

27 Aralık, 2005  
Blogger :..: yazdı...

çok önemli bir konuya parmak basmışsınız hocam :-) ben özellikle suyun kaynama noktasının 90'a inmesini rica ediyorum, mümkün mü:-)

27 Aralık, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

anony,
baba haklısın ne diyim. hagi'yi kim sewmez ki?

eğitim zaiyatı,
bence onları hiç ellemeyelim. Alimallah senin gibi zayi olmasınlar :P

atonica,
baba sen benden de doluymuşsun bu konuda :)

erdem,
wermeye çalışıyoruz. müsade edilen kadarıyla...

pinkmoon,
cümleyi biz de sewdik anasını satiim

elif,
yani öğreten biz olduğumuza göre ilk deneyecek olan da biz olucaz kaynama noktasını :)

pinkmoon,
inşallah :)

la panse,
rican bizim için bir emirdir. Müfredat dışına çıkabiliriz bu konuda. Tabi senin hatırın için :)

27 Aralık, 2005  
Blogger mer yazdı...

hakkaten bende sinir oluyorum.
yeğenim bu sene 1.sınıfta. ders çalıştırıyorum ama öle bi elyazısı ki ben bile okuyamıyorum.
bide kırkyıllık K harfine ke yada ka demiyor. kı diyor.
a bı cı dı e fı gı hı...

27 Aralık, 2005  
Blogger Handan yazdı...

Ben ne istiyorum biliyor musunuz? Şu lanet olası havuzu bırakın güzel güzel dolsun kardeşim. Oynamayın bütün musluklarıyla. Aç kapa yalama yapıyorsunuz, hesapla dur ondan sonra. Tıtıtı...

28 Aralık, 2005  
Blogger mehmet livvarcin yazdı...

evet evet ... eğitim şart :P

28 Aralık, 2005  
Blogger yutghjlk yazdı...

işçi problemlerini unutmayınnnnnnnnn
:D

28 Aralık, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

merwe,
kı :)

handan,
artık 2 musluktan fazlası yasaklanmış. Ha bi de boşaltmaya yarayan musluk olmayacakmış artık :)

mehmet,
:) şart walla

tuuba,
unuturmuyuz onlar çok problemli. Hepsini Öss ye hawale edicez :p

28 Aralık, 2005  
Blogger Yazarken Eğlenen Adam yazdı...

evet ya, yok havuzu 1 saatte dolduruyor yok 5 saatte boşaltıyor. La orda adam gibi tesisatçı yok mu..? Yada var niye manyaklık yapıyonuz? A şehrinden B şehrine kamil koç 3 saatte , nilüfer 5 saatte gidiyor. Nerede karşılaşırlar..? Sana ne ayrıca bana ne..? Ortada tokuşmasınlar başka şey istemem arkadaşım. Laaaaayn delirtmeyin beni..!

29 Aralık, 2005  

Herkes yorum yazsın...

<< Anasayfa