<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15707815\x26blogName\x3dzagrep+radyosu\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bilalinkahvesi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bilalinkahvesi.blogspot.com/\x26vt\x3d7397791410799957178', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Salı, Ocak 03, 2006

OOOO

M.Ali Erbil’in bi programı warmış. Aşağıdaki olay başıma geldikten sonra izledim. İzlemeyenler için formatı söylüyorum. Kafasına bandana, elinde mikrofon olan quasimodo kılıklı bir adam (biliyorum insanın gözünün önünde böyle bir tipleme canlandırması zor ama gerçekten war böyle bir şey) M. Ali’nin söylediği her şeye “OOOO” diye tepki weriyor. M. Ali yarışmacının İstanbul’da oturduğunu söylüyor, “OOOO”(sanırsın Mars’ta oturuyor demiş). Lise mezunu diyor ;”OOOO”. Yani böyle şaka gibi bi program. İzleyen warsa, aşağıdaki printscreen i bi okusun.
Böyle bi program olduğuna mı yanayım, benden "OOO" cewabı bekleyen kemal’e mi yanayım bilemedim :)

Yorumlarınız:

Blogger psychedelicpink yazdı...

Sinirlenme baba yaa :D Bu ne böyle ben alışık değilim bu kadar yoğun 'karalama'olayına. Hiiiççç hoşlanmam...
:D

02 Ocak, 2006  
Blogger Unknown yazdı...

İlginç bir konuşma olmuş:)Ne diyelim OOOOOOOOOOOOOOOOOO

02 Ocak, 2006  
Blogger Unknown yazdı...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

02 Ocak, 2006  
Blogger Yazarken Eğlenen Adam yazdı...

ben karalamalar olmadan okumak isterdim yaaa neyse, abi kızma çıkaramıyorum manaları...
:)))))))))

02 Ocak, 2006  
Anonymous Adsız yazdı...

m.ali bey,bende istanbulkaraköyden arıyom(ooooo)hayat okulu mezunuyum(ooooo)abuş pezosu pazarlıyo beni(oooo)siz özel sektörde çalışıyo deyin ama(oooo)kaldırımlarda sürtmekten bıktım m.ali bey,beni otomobillendirrr(ooooo)lan abuş arabayı alayım bindirmeyecem seni gör bak(ooooooooooo)

02 Ocak, 2006  
Blogger mehmet livvarcin yazdı...

evet ben de biliyorum o programı. m.ali memleketteki nümunuleri topluyo. İsmail YK yı orda görmek istiyorum ben :))

03 Ocak, 2006  
Blogger Handan yazdı...

Ben televizyon seyretmiyorum ki.

OOOOOOOOOOOOOOO....

03 Ocak, 2006  
Blogger Nilüfer yazdı...

Bende seyretmemeye çalışıyorum o programı o vatandaş yüzünden.İnsanın tansiyonunu fırlatıyor...

03 Ocak, 2006  
Blogger un4tunately yazdı...

herkes yeteri kadar sinir comment'i yazmis... ben de konusmayi okuyunca ne kadar da cok guldugumu yazayim bari :))

bence m.ali yerine sizi alalim atv'ye :D

03 Ocak, 2006  
Blogger Huzunbazz yazdı...

Ya programa denk geldıkce zaplıyorum fakat dıyologu okudukca ızleyesım geldı :) ama tepkılerın super oldugunu solemem gerek :)

16 Mart, 2006  
Anonymous Adsız yazdı...

m.a: terazi lastik cimnastik burcu
jes: 0000000
m.a: ikizlere takke burcu
jes: 0000000000
m.a: başşak burcu
jes: 0000000

20 Mart, 2006  

Herkes yorum yazsın...

<< Anasayfa