<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15707815\x26blogName\x3dzagrep+radyosu\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bilalinkahvesi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bilalinkahvesi.blogspot.com/\x26vt\x3d7397791410799957178', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Pazartesi, Şubat 06, 2006

06.02.2006

Saolsunlar tatili 1 hafta daha uzattılar. Ama yinede sonuç olarak kaldığımız yerden başladık. Tatilin ilk iki haftası (tabi o haftalar bayramı da kapsıyordu) Çaycuma'daydık we "sosyal insan" statüsüne girdik.
Sonraki iki haftayı ewimizde geçiridk. Bol bol uyudum. Hatta o kadar uyumuşum ki, bir ara blogum olduğunu dahi unutmuşum. Pınar; " gelirken bi posta bir de sabah alır mısın?" demese daha da hatırlayamayacaktım herhal.
-- adresinde briç, -- adresinde ise scrabble oynayarak tüm waktimi harcadım. İlgi alanına giren arkadaş warsa tawsiye ediyorum her ikisini de. Gerçi blogumu ziyaret edenlerden, ilgilense ilgilense Merwe briçle ilgilenirya neyse...
Ha bir de klip çektim ama mandalina çok anlamsız buluyo onları
Yukarıdakilerden anlaşılabileceği üzre, tatil bana pek yaramamış

Yorumlarınız:

Blogger Tugc yazdı...

Hosgeldiniz!!

06 Şubat, 2006  
Blogger Handan yazdı...

Hoşgeldin Bilal.

07 Şubat, 2006  
Blogger mer yazdı...

bu merve ben miyim :)
sanırım benim ki çünkü bayılırım sende biliyorsun... iyiki verdin linki. uzun zamandır şöyle arkdaşlarla toplanamamıştık :p

hoşgelmişsen aramıza.. gitmeyesen...

07 Şubat, 2006  
Blogger mehmet livvarcin yazdı...

düşman çatlattınız 1 ay boyunca abicim :) ama bitti işte :P

09 Şubat, 2006  
Anonymous Adsız yazdı...

Yaşasııııııın Bilaaal dööndüüü!!!!!!

10 Şubat, 2006  
Blogger psychedelicpink yazdı...

Birileri bana da haber verseymiş bu muhteşem günü kutlamak için bu kadar geç kalmazdım :D
Hoş geldin billy ;)

11 Şubat, 2006  
Blogger Handan yazdı...

Aaaa, tatil bitti ama Bilal, kendimize gele- pardon bloğumuza gelelim lütfen.

12 Şubat, 2006  
Anonymous Adsız yazdı...

hoşgeldinnn.. sefalar getirdin wallaa..

12 Şubat, 2006  
Blogger mandalina yazdı...

ah şu mandalina :))

'çok anlamsız' dememiştim ki sadece ne ifade etmek istediğini anlamadığımı söylemiştim.

yeni klibi nerden izleyebiliyoruz.

13 Şubat, 2006  
Blogger un4tunately yazdı...

hoşgeldiniz :)

14 Şubat, 2006  

Herkes yorum yazsın...

<< Anasayfa