<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15707815\x26blogName\x3dzagrep+radyosu\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bilalinkahvesi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bilalinkahvesi.blogspot.com/\x26vt\x3d7397791410799957178', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Cuma, Kasım 25, 2005

ELİŞİ SEPETİM

Belli bir alanda yoğunlaşıp (yemek etc.) blog oluşturan arkadaşlara werdiğim desteği bilmeyen yoktur :P Baktım ki elişi-hobi ile uğraşan arkadaşların yeni bir renge ihtiyacı war, onlara da en koyusundan renk katayım dedim.
Arkadaşlar, bugün sigara paketinden, şelale, polo yaka lacoste t-shirt we bir de çiçek yapıcaz. Yardımcı aparat olarak çakmak (isteğe göre kibrit) kullanıcaz.

Renklerin hoş olması nedeniyle Marlboro'yu seçtik ama önemli olan nokta sigaranın box olması. Yani soft paket olmayacak.

Sigaranın arka kısmında bulunan we "bandrol" dediğimiz kağıt parçasını hasarsız bir şekilde çıkarıp, mümkün olduğunca ince bir şekilde sarıyoruz.

Sigaramızın şeffaf olan kısmını yukarıya doğru sıyırdıktan sonra, üst kısmına yakın bir noktadan (daha önceden çakmak yardımıyla yakmış olduğumuz) sigaramızın ucuyla küçük bir delik açıyoruz(Dikkat!! delik, sadece sardığımız bandrolün geçebileceği büyüklükte olacak).



Artık şelalemizi oluşturmaya çok yakınız. Soldaki şekle bakarak düzeneğimizi nasıl oluşturduğumuza bakın. Şimdi de sağa bakın. Ne yapmışız? Ewet, bandrolün uç kısmını yaktığımızda paketin içerisine doğru süzülen bir "duman şelalesi" oluştu. Resim pek net olmamış, alttaki resimden olayı tam olarak kawrayabiliyoruz.












Artık 2. kısıma geçebiliriz. Sigaramızın kapağını (fazla yıpratmadan) koparıyoruz. Yapıştırıcı ile tutturulmuş kısımlarından söküyor, düzlem haline getiriyoruz. Üstte kalan kısmı her iki taraftan 1/3 oranında kesip, enlemesine 2'ye katladığımızda 2. eserimizde ortaya çıkmış oluyor.Geldik son çalışmamıza. Bunu genelde peçeteyle yaparız ama, madem elimizdeki malzeme bol, bunu da yapalım. Paketin içinde bulunan kağıdı alıyor we parlak kısmı içeriye gelecek şekilde ikiye katlıyoruz. Orta kısmından başlayıp, sıkarak döndürüyoruz we bu döndürüşler en alta geldiğimizde son buluyor. Üst kısma doğru gittikçe de Gewşetiyoruz. İsteğe bağlı olarak 1-2 yırtıkla yaprak oluşturuyoruz. Buyrun size çiçek...


Resimler kötü ama idare edin artık. Paketin içerisinde işe yarayacak sadece sigaralar kaldı. Onları kullanarak "kanserli hücre" de yapabiliyorum ama o zaman istiyor. Bir dahaki postumuzda eski çamları kullanarak bardak yapıcaz. Esen kalın...

Yorumlarınız:

Blogger psychedelicpink yazdı...

Kanserli hücreler umarım hiç oluşmazlar. Unutmayalım bu madde sağlığa zararlı :P

Bu etkinliğe deil ama eski çamları bardak yapma etkinliğine katılmayı umuyorum, merakla bekliyorum...

:D

25 Kasım, 2005  
Blogger :..: yazdı...

t-shirt'e bittim ben:-)

26 Kasım, 2005  
Blogger mer yazdı...

şu ilk yaptığın şelaleyi okulda bi çocuk yapmıştı. ne alakası var niye yapıyoruz sorusunun cevabını hiç alamadım.
ve t-shirt süper olmuşş...

nerden geliyo aklına böyle şeyler. gerçekten ilginç bir insansın. tebrik ediyorum.

eslem ne peşinde olması. öyle bir durum varsa kulaklarını çekelim. dolanmasın artık peşinde. yoksa senin hala gönlün mü var onda.. cıkcıkcık... sana yaptıklarını unuttun mu? tamam dertlerini dinliyordu belki ama... geleceği düşünmelisin. ondan sana hayr yok...

26 Kasım, 2005  
Blogger mandalina yazdı...

bence de en güzeli t-shirt olmuş.
zire şelaleyi şelaleye pek benzetemedim.
kağıdı da buruşturup buruşturup, çiçek diye yutturmaya çalıştın galiba :)

26 Kasım, 2005  
Blogger yutghjlk yazdı...

"polo yaka lacoste t-shirt "
çokk güzellll bende istiyorum bi tane:p

26 Kasım, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

pink,
etkinliği iptal etmek zorunda kaldık :(

lapanse,
borcum olsun, inşallah hediye etmek nasip olur bi tane :)

eslem,
demek ki en şanslı sensin

mercan,
ya mantık arama zaten, salla gitsin :)

mandalina,
walla ne biliyim malzeme artınca uydurduk bişeyler :)

tuuba,
ok. sınawa gir, sana da hediye edicem

ahsen,
umarım yanlış anlamışımdır. Yok doğru anladıysam bunun için apayrı bir post yazmam gerekecek

duygu,
ama marlboro çok para wermişti bana :P

yeşilaycı elif :),
yaa yok orda şelale falan. İnsanlar şüpheye düşsün diye yaptım :P

28 Kasım, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

Bloga yazdığımız her yazı ayrı ayrı "post" adını alıyor.Yani her başlık bir post.
Anladığım Amerikan-İsrail mallarını "boykot" tarzında kullanmayacak oluşumuz. Eğer böyle bir fikirse hem ütopik, hem yüzeysel, hem de günümüz dünyasına aykırı bir düşünce. Dediğim gibi, doğru anlamış isem, ayrı bir başlık açmak gerekecek

28 Kasım, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

adres doğru, izledim. Teşekkür ederim ama dediğim gibi bu konu günaşırı "comment" yazarak sonuca warılabilecek tarzda bir konu değil. Özetle demek isterim ki, boykot war ise "topyekün" yapalım. O listedekilere endekslersek sadece, hata yapmış oluruz. Ne zaman wazgeçebileceksen microsoft ürünlerini kullanmaktan, ne zaman wazgeçebileceksen LG marka ekrana bakmaktan(we bunun binlerce türewi), o wakit bulacaksın beni maltepe paketiyle oyunlar türetirken.
"Yok ben coca-cola içmeyeyim ama mel gibsonun filmine gideyim" tarzda bir boykotun yaptırımı düşündürür beni. We buysa oyunbozanlık, ewet oyunbozanım.

30 Kasım, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

Nasreddin Hoca'nın Timur'a gidişi hesabı olur, korkum o.

02 Aralık, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

bilmiyorum. bulayım bakalım neymiş

02 Aralık, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

buldum. süper bişii tek kelimeyle.
ama konuştuğumuz olaydan çok çok çok daha derin gibi

03 Aralık, 2005  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

Belkide..
Konuyla ilgisi yok ama başım ağrıyo :(
Hiç ağrımazdı aslında

03 Aralık, 2005  

Herkes yorum yazsın...

<< Anasayfa