<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15707815\x26blogName\x3dzagrep+radyosu\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bilalinkahvesi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bilalinkahvesi.blogspot.com/\x26vt\x3d7397791410799957178', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Pazartesi, Şubat 13, 2006

AYVA TATLISI (pinar'dan caldim basligi)

"Babam we oğlum" a gittim diye başlııcam yazıya, tefe koycaksınız beni. Eee napıyım, medeniyete uzaklıkla doğru orantılı bir süre içerisinde gidebiliyoruz filmlere. Yazmadan edemedim. Wasat bir konu we sıfır maliyetle ancak bu kadar duygu seline maruz bırakılır insan. Hele ki sahnenin birinde hem gülmem hem de ağlamam gerekiyordu-ki düşününce hatırladım ikincisini yapmayalı 10-12 sene kadar olmuş- resmen nefessiz kaldım. Ama bence son 10 dakkayı kesip atmalı filmden. Gitmeyen warsa şiddetle tawsiye...

Bir de Kurtlar Wadisine gittim. Yani benim zewkime, şu karikatürleri yayınlayan Danimarkalıların Müslümanlığa inandığı kadar inanan warsa filme gitmesin. Filmin fragmanın üzerine 1 taş bile koyamadılar film boyunca.

Son olarak bir de blogger da bir bezginlik gördüğümü belirteyim de, sabahtan beri yazdığım "bilirkişi" tarzı konuşmalarıma kapak olsun :)

Bi aktiwite yapmak gerek. Kalp masajı niyetine...

Yorumlarınız:

Blogger psychedelicpink yazdı...

İki filme de gitmedim, türk filmine gidilmez geleneğini bozmamak için :D En kısa zamanda Aşk ve Gurur'a gitmeyi düşünüyorum...

Senin zevkine güvenirim, demekki babam ve oğlumu izlemek lazım (vcd edinelim) ama kurtlar vadisini izlemeyeyim. Zaten 1 bölümünü bile izlemedim dizinin, gidersem uzaylı gibi kalırım heralde :))

13 Şubat, 2006  
Blogger mehmet livvarcin yazdı...

ben babam ve oğlumu evde izlemem gerektiğini düşünüyorum, çok ağlarım şimdi ben orda, neme lazım. tembellik konusunda da kardeş, blogun en tembellerinden ikisi sizin evden çıkar ;)

13 Şubat, 2006  
Blogger Burcuk yazdı...

selam,

Babam ve oglum bence de super bir film! ege sivesi falan cok eglendiriyor insani:)

Psychedelicpink: Ask ve Gurur, guzel ama cok yavas ilerliyor, mumkunse yemek oncesi kahveyle falan git:) Zira arada uyuma ihtimali yuksek:)Bir de Turkce alt yazi olsun gittigin filmde, ingilizcesi asiri agir!

Bu arada ben de eregliliyim:) sasirdim bir tane daha hemseri gorunce :)

Sevgiler,

Burcu

13 Şubat, 2006  
Blogger mandalina yazdı...

iki filme de gittim.
ayrıca iki film hakkında da bir sürü yorum okudum, dinledim. hangisi kendi düşüncem hangisi okuduklarım ya da dinlediklerim karıştırıyorum artık :)

bana kalırsa iki film de türk filmine gidilmez tezini çürütecek kadar iyiler. muhakkak artıları eksileri var, ama bazı eleştiriler yersiz ve gereksiz. sadece laf kalabalığı.

kurtlar vadisi ırak'ın diziyle bağlantısı yok. diziyi ben de çok çok nadir izlemiştim. polat'ın süper bir kahraman olduğunu bilmek yeterli filme giderken :)


vadiye çok yakın bir geçmişde, yanı başımızda yaşananları birebir yansıttığı için gitmek gerektiği kanaatindeyim. polat, bizim james bond'umuz mudur.
( klavyede bazı tuşlar çalışmıyor. soru işaretini kullanamıyorum mesela. yorumdaki yanlış imla kullanımı bu mazerete dayanmaktadır. bilginize :))
pazar yerindeki intihar saldırısı ne kadar gerçekçidir. polat nasıl oluyor da elini kolunu sallayarak otelden çıkabiliyor, amerikalılar hiçbirşey yapmıyor. gibi sorular filmi izlerken benim zihnime takılan sorular değillerdi.
ırakta yaşanan gerçeği gözümün içine sokmasıydı, beni ilgilendiren.

ayrıca benim için en etkileyici sahneler şeyf efendinin olduğu sahnelerdi. ses tonu insanı derinden etkiliyor. leylayla konuşmaları ve duası da düşündürücüydü.

burda fazla yer işgal ettim. gerisi benim blogda yazayım bari :)

13 Şubat, 2006  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

pink,
ya ben diziyi izliyodum ama ben bile uzaylı gibi kaldım

mehmet,
boşwer baba ewde izlemeyi. git sinemaya ağla ağlayabildiğin kadar. zehri at

burcuk,
selam hoşgeldin. ben de şaşırdım. sen ereğlilisin ingilteredesin, ben ingilizim ereğlideyim

mandalina,
saolasın uzun yorumun için. ben ikinci kısma katılmasam da..

13 Şubat, 2006  
Anonymous Adsız yazdı...

ay bilal "babam we oğlum"a gitmene çok sewindim çok muhteşem bi film yaa bende aynen senin düşündüklerini düşündüm filmden çıkınca.. hem ağladım hem kahkaha attım süüperdi ya..
kurt wadisine gitmedim gitmeyide düşünmüyorum çünkü dizisini bile izlemiyodum..

bu arada ayva tatlımız nerde? ..:D

13 Şubat, 2006  
Blogger Burcuk yazdı...

ilginc harbiden:) Eregli'de olsaydim coktan tanismis olabilirdik zira biliyorsun herkes birbirini tanir:)))

ama cok ozledim ben cidden, en son aralikta ordaydim, aslinda eregliden cok annemle babami ozledim ama iste neyse artik yaza kadar dayanicaz

13 Şubat, 2006  
Anonymous Adsız yazdı...

benim gibi kurtlar vadisinin bir bölümünü bile kaçırmayan bir zat-ı muhterem babam ve oğlumda gözyaşına boğulup geçer not verip kurtlar vadisini sınıfta bırakıyorsa bu filmi gitmek lazım...

vadiyi sadece verdiği mesajlar yönünden begendim yalnız hiç bir dizisinde aldığım zevki alamadım...

gişe hasılatı yapıyorsa bence hakkıyla değil adıyla yapıyordur...

babam ve oğlumu izliyecek olanlara da tavsiyem mümkünse yanınızda tanıdığınız kimse olmasın...

karizmayı çizdirmeyim diye yanımdaki 2 şahsın yüzünden rahat rahat göz yaşlarımı boşaltamadım zaten :)))

13 Şubat, 2006  
Blogger un4tunately yazdı...

babam ve oğlum'a gitmedim.. fırsatım olmadı, sonra da nedense canım gitmek istemedi.. netten çekmeye de üşendim doğrusu.. :)

kurtlar'ı da izledim.. kardeşlerim & babam sayesinde dizinin neredeyse tüm bölümlerini izlemiştim zaten.. şimdi tekrarlardan devam ediyoruz:p
bana da dizideki keyfi vermedi doğrusu.. ama genel olarak güzel bir yapımdı.. dizideki gibi her ayrıntı düşünülmüştü & saçmasapan hatalar yoktu.. herzamanki gibi Polat & ekibi durumu kurtardı.. ben en azından karakterlerden birinin ölmesini beklemiştim doğrusu.. ama zaten amerikan sinemasında da öyle olmuyor mu.. esas adamlar her zaman kazanıyor.. bu kadarını da mazur görmek lazım:pp

14 Şubat, 2006  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

pinkmoon,
ya aywa tatlısını yapalı çok olmuş pınar. we hatta yemişiz. bi dahaki sefere güllaç inşallah

burcuk,
e yaza bişii kalmamış. göz açıp kapayana gelirsin inş.
ee, hani gelmedin? .p

xbox,
ya filmi sewmedin diye acısını blogumdan çıkarmaya kalkma. Hem daha kimseye söylemedim ağladığını, ona göre ayağını denk al

un4,
tek emir kipi cümlem kaldı, onu da senin için kullanayım. git şu filme

14 Şubat, 2006  
Blogger Tugc yazdı...

Burcuk ege sivesi demis..Ya zaten bence Ege sivesinden daha guzel bir sive yok:) Ben taklit etmesine bayiliyorum:)
Ben izlemedim ikisini de..Turkiye'deyken Aydin'a gelis tarihini ertelemislerdi, ben de izleyemedim..Yaza insallah..Ama hani bir iyilik yapcak olaniniz varsa, yazik bu kiz gurbet ellerde tarzinda, adresimi veririm, yollayabilirsiniz..hic kirmam sizi:D

14 Şubat, 2006  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

Ayıpsın, tabii yollarız yalnız sinema çekimi korsan. görüntü ne kadar tatmin edici olacaksa...

14 Şubat, 2006  
Blogger psychedelicpink yazdı...

burcuk,
selam hoşgeldin. ben de şaşırdım. sen ereğlilisin ingilteredesin, ben ingilizim ereğlideyim

:))))))

P.tesi aşk ve gurur'a gittim, çok tatlı bir film, mekan süper ama basit bir konu. Sinemada izlememek kayıp sayılmaz. Yine de gittiğime pişman değilim :)

14 Şubat, 2006  
Blogger un4tunately yazdı...

bilal.. korktum yaa.. en yakın seans saat kaçtaydı acaba?? :) sabah da dersim var ama:p

15 Şubat, 2006  
Blogger Unknown yazdı...

HEr iki filme de gitmediğimi söylerek ne kadar asosyal olduğumu farkederek hemen şimdi koşup iki fimi de izlemeye gidiyorum!!!!!!!!!

15 Şubat, 2006  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

pink,
du bakıyım ben o filme gitmedim. bi linkini bulayım. yoksa 3 aya anca gelir buraya :)

un4,
ee ders falan warsa erteleyebilirsin :P çok da sert cümle kurmuşum ya, herkesi kendim gibi bol wakit sahibi sanarak :)

jade,
babam we oğlum a koşarak gidişin, kurtlar wadisinden koşarak kaçışa dönecektir :)

15 Şubat, 2006  
Blogger Yazarken Eğlenen Adam yazdı...

Kurtlar vadisinin "tırtlar vadisi" olduğunu açıkça söyliyebilirim. tırtlamak istemeyen gitmesin. Fragmanı izleyin yeter zira başka bir olay yok.

15 Şubat, 2006  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

Hay ağzına sağlık atonica. ne güzel tanımlamışsın

16 Şubat, 2006  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

yasmin,
hem kurtlar wadisi hem de 2. film için aynı fikirde birilerinin olması ne güzel :)

17 Şubat, 2006  
Anonymous Adsız yazdı...

Best regards from NY! Cambodia intercontinental hotel discount drug bontril Weight loss diet pills no prescription tenuate 25m Easy forex Lipitor side effects with grapefruit http://www.moving-shoes.info/nba-wool-jackets.html

15 Şubat, 2007  

Herkes yorum yazsın...

<< Anasayfa