<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15707815\x26blogName\x3dzagrep+radyosu\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bilalinkahvesi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bilalinkahvesi.blogspot.com/\x26vt\x3d7397791410799957178', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Cuma, Şubat 17, 2006

ANNE OLMAK

Öncelikle “bir kez daha dünyaya gelsem, yine erkek olmak isterdim” cümlesiyle başlayayım da, “feminen bir eğilim mi war?” sorusu aklınıza gelmesin.
Hayatım boyunca, üstün yetenekler ya da özellikler werilmiş bir çok kadın tanıdım. Lezzetini tanımlayamayacağım yemekler yapabilen, -küçücük elleriyle- her okuduğumda farklı anlamlar çıkardığım yazılar yazabilen, notaları dans ettirircesine kullanabilen ya da zekasıyla hayranlık uyandırabilen kadınlar. (Araba kullanma konusunda da aynı şeyi söylemek isterdim ama Ona henüz rastlayamadım)
Ama şu günlerde anlıyorum ki, siz kadınlara werilmiş olanların en akıl almazı we en yücesi, tümünüze bahşedilmiş olan anne olabilme yetisi.
Pınar’ ın içinde bir canlı war,
benden bir parça.
Biraz da O’ndan.
Pınar’dan almış mecalini,
biraz da benden…
Annesinin karnına attığı tekme gözüme geliyor, daha pembe görüyorum. Kulağıma geliyor daha bir anlam katıyor duyduklarıma. Kalbime geliyor, daha bir derin hissediyorum. Daha da derin…

Yorumlarınız:

Blogger Tugc yazdı...

Ya valla eger bu yazdiklarini okurken yalniz olsaydim eger, kesin aglamistim..Ben de bu annelige ve babaliga karsi bir zaaf var..
Umarim bu duygularini hic kaybetmezsin ve hem Pinar'a hem de o guzel bebise yeterince sevgini hissettirmeye calis, nasil olsa onlar biliyordur deyip, garanti gorme..;)
Hani kisisel deneyimlerimden konusuyorum yani;)

17 Şubat, 2006  
Blogger Unknown yazdı...

Abi ne güzel yazmışsız! Dişi olduğum için gurur duydum kendimle.
Baba ya da anne olmak nasıl bir duygu henüz bilmiyorum.Ama bazen bir bebek görsem "işte mucize" diyorum kendi kendime. Hatta ufak bir bebek eşyası bile görsem "Allahım bir gün bende o mucizeyi taşıyabilecekmiyim?" diyorum kendi kendime.Garip değil mi?

17 Şubat, 2006  
Blogger hl yazdı...

SLM BİLAL BAKIYORUMDA BABA MODUNA GİRMİŞSİN ŞİMDİLİK Mİ BÖYLE ÇOCUK DOĞSUN GÖRELİM BAKALIM BAŞINAZA NASIL BİR DERT AÇTINIZ.))
(SİNEMADA DA AĞLAMIŞSIN )

17 Şubat, 2006  
Blogger mer yazdı...

pek duygulu olmuş be bilal. :( Allah herkese nasip etsin inşlh. ne iyi bi baba olacaksın sen. hele bi büyüsün msne onuda eklersin artık. yani bebişi :) selam söyle... :)

17 Şubat, 2006  
Anonymous Adsız yazdı...

yorum

17 Şubat, 2006  
Blogger Burcu Karadaş yazdı...

Baba olmak da bi o kadar güzel olsa gerek..İçinde bir can..muhteşem bi olay:) başka hiç bi karşılığı olmayacak kadar ilginç ve özel bi duygu.ee kadın milletine bahşedilmiş..kıskanılmasın efendim..olcek o kadar farkımız..
bu yazı da tuttum da bir yere takıldım.yaa nedir bu sabit fikriniz anlamıorum ki.kadınlar ii araba kullanamaz.hele de erkeklerden daha ii kullanana nedense rastlamadığınızı iddia ediosunuz ya.aaa o kim? die söylemeyin şinci.hepiniz aynısınız:D
pınar ve içindeki o tatlımsı can'a şimdiden iyi bir baba olcağını kanıtmaya başlamış hassaslaşmışın.güzel de olmuş..darısı tüm erkek camiasının başına;)

17 Şubat, 2006  
Blogger Handan yazdı...

Valla Metehan öyle bir tekme atıyordu ki iki büklüm kalıyordum olduğum yerde. Açıkçası hiç ruhani bir düşüncem yoktu o sırada :) Hâlâ o kaburgalarım hassastır ellenmez. Bir kere Cana dayamıştım göbeğimi sıkıca, 2 dakika dayanamadı tekmelere, ah ah ...

17 Şubat, 2006  
Blogger psychedelicpink yazdı...

Bilal sen bu babalık işinde tahmin ettiğimden daha sıradışı ve fevkalade olacaksın hee, şimdiden kadınları anlamaya başladın :D Bebiş doğup da evin içinde bayan üstünlüğü sağlanınca sen tam kıvamına gelirsin :))

Heee bir de ben şu kısma takıldım "Hayatım boyunca, üstün yetenekler ya da özellikler werilmiş bir çok kadın tanıdım." :D Bunu Pınar da biliyo mu? :)))))

17 Şubat, 2006  
Blogger Zagrep_Radyosu yazdı...

tuğçe,
saolasın hem görüşlerin hem tembihlerin için. kesinlikle dikkate alıcam.

jade,
yok yok garip değil. Sen de olursun inallah. Önce aday, sonra anne :)

hale,
selam hale :) ee artık zamanıdır baba moduna girmenin diye düşünüyorum, zira bi aksilik olmazsa 3 ayımız kaldı. hem son cümlen hiç hoşuma gitmedi, bak memete söylerim senin okulu kopya çekerek bitirdiğini :)

methe,
hoşgeldin. senin mantıkla bende gittim, aynı sonuca wardım. walla iyi düşünmüşsün

la mer,
saol, saol, saol... we de a.s.

anony,
eywallah baba eksik olma :)

snur,
werme ya hesap falan. bugün benim günüm olsun, hesaplar benden :)

burcyni,
ya ben hep erkeklerin araba kullandığı trafikteyim hep, sanırım ondan :)

handan,
ee inşallah biz de o güçlü tekmeleri bekliyoruz önümüzdeki günlerde :)

pink,
ee ben kıwama geldiimi düşünüyodum ama biraz daha wakit lazım anlaşılan :) 2. kısım için de "eh yani" diyorum. Benim kastım mahalledeki teyzelerdi :)

18 Şubat, 2006  
Blogger Handan yazdı...

Aaa, kerpetenle yeni yazı çekeceğiz herhalde artık, hadi ama . Devamsızlık raporun var mı senin bakiim ?

24 Şubat, 2006  
Blogger un4tunately yazdı...

ne güzel yazmışsın.. ağlattın beni..:)
Allah size bebeğinizle birlikte sağlıklı, mutlu, huzurlu güzel birer ömür versin..

06 Mart, 2006  
Blogger Unknown yazdı...

selamm.mail adresiimi veriyoruuum..

foshfoshthunderbolt@hotmail.com.Öbür adresi boşver artık kullanmıyorum
görüşmek üzrer..üzrerr aaa yazamadııım ÜZERE!:P

08 Mart, 2006  
Blogger Handan yazdı...

Eee, bir ay oldu neredeyse Bilal..Uzadı ama bu çok...

14 Mart, 2006  
Blogger Huzunbazz yazdı...

Yazdıların cok guzel gercekten aslında yazını okuyup gıdıordum tamda ama bakhtımkı guzelım memleketım ınsanısın selam wermek we tebrık etmek ıstedım Ufaklık ıcın !!

16 Mart, 2006  
Anonymous Adsız yazdı...

nerdesin bilal ya??

16 Mart, 2006  
Blogger okuranne yazdı...

Bilal Bey,

Bugün benim blogum da eşiniz Pınar'ın blogu da görüntülenemiyor. Bu sayfayı görmeye yetkiniz yok mesajı geliyor. Sabahtan beri defalarca denedim. Bundan haberdar oldunuz mu bilmiyorum, varsa da bir çare bulursanız bu bölüme yazabilir misiniz?

Teşekkürler şimdiden
Meral

17 Mart, 2006  
Blogger pınar yazdı...

meral bugün nedense bazı bloglar açılmıyor. bloggerdan kaynaklanan geçici bir sorun olabilir bence. blogumuzun ayarlarıyla oynamayıp bekleyelim derim ben:))

17 Mart, 2006  
Anonymous Adsız yazdı...

Yazın çok güzel :) , kadınların iyi araba kullanamaması konusunda hemfikiriz Bilal. Böyle bir yazı ancak bir yengeç burcundan çıkabilir.

İnşaallah nur topu gibi doğar evladınız.

Bu arada benim adım da Bilal, yengecim aynı zamanda :) .

20 Mart, 2006  
Anonymous Adsız yazdı...

bidahaki post doğumdan sonra inşallah ...:)
özzlem

29 Mart, 2006  
Anonymous Adsız yazdı...

kadınlara benimde büyük saygım var yalnız;fiziğini araç olarak kullananlar,erkekle üstünlük yarışına girmeye çalışanlar,fiziğim bozulur mu acaba deyip bebek yapmaktan kaçanlar ve araba kullananlar hariç dermişim:)ana gibi yar,babaYARU gibi topçu olmaz:)tebrikler kardeşim,tekmelere göğüs gerip,onurlu bir mücadele sergiliyorsunuz aynen devam...

09 Nisan, 2006  
Anonymous Adsız yazdı...

Enjoyed a lot! big naturals tiffany hunter Free lesbo cartoon Free xxx amateur movies huge tits tight corset free backpacks for kids Beach picnic orgy chevrolet tahoe radio problem As emergency contraceptive yasmin lucky sofa Pamela anderson lee nude playboy baywatch tramadol ultram

03 Mart, 2007  
Anonymous Adsız yazdı...

What a great site Undelete my file Mesothelioma+legal+advice management training Dishwasher fbd750rc Financial indemnity insurance phendimetrazine Latin nigga Pivit board with integrated lcd timer Liver damage zocor side effects of zocar Trading currency options hotline In charge debt solution merchant account Effector antidepressants symptoms Cheat codes for nokia tdma phones Matt damon answering machine message

25 Nisan, 2007  

Herkes yorum yazsın...

<< Anasayfa